wtorek, 10 stycznia 2017

SŁÓW KILKA O BROKATACH Z CHIŃCZYKA

HEJKA !
Ja jeszcze żyje jakby ktoś się zastanawiał :)
Ostatnio po prostu brak mi czasu i motywacji do pisania :( dopadła mnie jesienna chandra i ciągły natłok obowiązków, doba zimą jest okropna, rano jestem najbardziej pobudzona do zrobienia czegokolwiek i nim się obejrzę jest już ciemno :(  moje paznokcie to ostatnio tylko odżywkę widziały :) :) :) i miały na sobie, pora na łamliwość u mnie i pewnie nie tylko u mnie. Udało mi się odbudować je trochę i są dłuższe, a raczej były.. bo już maleńki paznokieć się złamał troszkę :P ale nic to paznokieć nie ręka odrośnie :) Więc między swiętami moja Mamusia kupiła sobie w centrum chińskim lakiery do paznokci, wpadła do mnie się pochwalić i podsunąć mi na moje golasy, bym wypróbowała jak się prezentują na paznokciach :) normalnie mnie zmusiła do pomalowania golasów :) Więc lakier to brokatowy złoty kolor, takie  jasne  złoto ale jest obłędnie przepiękny, mieni się na wszystkie strony, w zależności od swiatła i kąta padania promieni słonecznych.
Hmmm pomyślałam sobie typowo sylwestrowy kolor :) a że było przed sylwestrem to postanowiłam, że sobie zakupię taki, do kolekcji :) Popędziłam do Miasta i kupiłam... w domu okazało się że jest ciemniejszy niż ten mamy ... i uradowałam się, bo kolor naprawdę przecudny mocniejszy efekt złota za 2zł :) jego wada jedyna to ... strasznie cuchnie :(  jak typowy lakier w dawnych czasach i teraz też się trafiają właśnie te chińskie fuuuuj.... ale nie zraziłam się i nawet na bis wzięłam dwa, kolor złoty i różowy równie cudny, był jeszcze błękit z tej serii ale lakierami takimi maluję naprawdę sporadycznie, więc stwierdziłam że nie ma co przesadzać :) zdjęcia które pokażę wam za chwilkę to paznokcie pomalowane lakierem tym jasnym złotkiem od mamy + lemax metaliczny fiolet również mamy na maleńkim paznokciu, tak dla sprawdzenia koloru :) na tipsach będą pokazane moje lakiery: ciemny złoty i róż. plus mani zrobione z tym kolorem różowym, nie będę się rozpisywać bo i tak chaotycznie napisałam ten post trochę, ale łeb mi dzisiaj pęka dosłownie :(  oglądajcie i opowiadajcie w komentarzach o waszych trafionych perełkach, które wynalazłyście gdzies :) chętnie poczytam i upoluję może jakies cudne kolorki :) pa kochani całuję i miłego wieczorku :P Happy New Year !!!
 
 
 
tutaj na zdjęciu poniżej, możecie zauważyć różnicę kolorów złota, na moim kciuku jest  jaśniejsze złoto mamy, a na tipsie mój lakier w ciemniejszym odcieniu złota i różowy po innym kontem swiatła :) lakiery te bardzo ciężko uchwycić w aparacie by oddawały rzeczywisty kolor, ale wierzcie mi na żywo są jak milion dolarów :) i dają po oczach :)
A tutaj mamy już na kolejnym zdjęciu paznokcie z różowym brokatem :) i znowu efekt jest mało widoczny na zdjęciu :( lakier na reszcie paznokci to czerwony piasek od Avon. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz