środa, 16 września 2015

ZŁOTKO + CZARNY WZÓR

Witam was robaczki :) znalazłam chwilkę na post :) dziś będzie o złotym kolorku na paznokciach a nawet dwóch :) paznokcie pomalowałam odżywką z GR i metalicznym GOLD LEAF od Avon :) ale było mi za mało złota w złocie więc dodałam na to brokatowy top z chińczyka :) tak pomalowane i wyschnięte paznokcie ostemplowałam czernią z GR Rich color . Całosc jak dla mnie prezentuje się bombowo :) ostatnio w te ponure dni ciągle mam na paznokciach cos ze srebrem lub złotem, jak nie całe paznokcie to stemple w tych kolorach :) chyba czuję jesień i zimę już :)dobra nie paplając już pokażę wam co wyszło :)
 no to tak się prezentujemy :) moja mordka być musiała do zdjęcia makijaż + mani :)
 
 
 nosiłam je około tygodnia :) tak mnie urzekło :) uwielbiam błyszczeć :) lakier w na żywo błyszczał jak miliony monet :) dzięki top coat z brokatem  który nałożyłam na złotko metaliczne od Avon :)
 to co użyłam do tego zdobienia :) to Gold Leaf ten w srodeczku :) od Avon jest obecnie dostępny w katalogu 13 za 12,99 :) Polecam :)no i kochani moi do zobaczenia w kolejnym poscie już nie długo :) zdradzę Wam że będzie granat ze złotem :) Pa :*

2 komentarze: