środa, 23 września 2015

ZIELEŃ Z DELIKATNYM KWIATUSZKOWYM MOTYWEM

Witam kochane w pierwszy dzień jesieni :) u mnie na razie słonecznie aczkolwiek nie upalnie :) taka piękna słoneczna jesień, że aż miło :) post miał być wczoraj ale nie udało mi się ogarnąć wszystkiego :( córa miała ogrom lekcji do domu i jak zwykle "Mama pomóż " :) dzisiaj pokażę Wam kochani zdobienie bardziej wiosenne niż jesienne :) bo zielony lakier od safari i delikatne kwiatuszki które wyszły za pomocą lakieru neonowego, pokażę wam go na końcu postu jak zwykle :) ja jak wiecie zajmuję się sprzedażą kosmetyków Avon i serdecznie was zapraszam do zajrzenia w katalog za lakierami chociażby :) które są moim zdaniem bardzo fajne :) http://www.wroc-avon.pl/katalog-avon-132015/ ja osobiście mam dwa żelowe i powiem wam że są naprawdę jak żelowe z wyglądu :) na paznokciach :) ale ja zamiast o zdobieniu to o katalogu się rozpisuję :) :) :) zdobienie które mam na paznokciach jest od poniedziałku u mnie już to długo :) nie przepadałam nigdy za tego typu zielenią :) jest ciemna ale po jednym dniu noszenia stwierdziłam że całkiem fajny kolor :) być może te drobne kwiatuszki ożywiły mi ten lakier :) no to pora na foteczki :)
 ciężko było mi wydobyć kolor tego safari tablet czasem mi przekłamuje kolory :( ale tu się udało :)
 
 
 
 
to co użyłam do tego zdobienia płytka cała nie jest widoczna ale ostatnio gra u mnie wielkie skrzypce i na innych postach widać ją całą :) tu pokazałam tylko tyle aby widać było wzorek który użyłam do zdobienia :) stempel dostałam od Olgi był z białą gumą :) a wymieniłam go na gumę żółtą którą zamówiłam u blueberry jest dla mnie o niebo lepsza :) dzięki wam że jesteście ze mną i proszę o więcej komentowania bo wydaje mi się że wam się nie podoba mój blog :( tak tu cicho i pusto :( a u mnie brak chęci do pisania :( macie pytania to pytajcie smiało :) jakies rady ? również piszcie :)  do zobaczenia :) kochani marzy mi się płytka z jesiennymi liśćmi no i jakas halloween gdyby któras robiła zakupy na aliexpres lub ebay i trafiła nie drogo byłabym wdzięczna :) trzymajcie się cieplutko tej jesieni :* buziaki :)

2 komentarze:

  1. Ja tez juz rzadko siegam po biały stempel, chybaze do naklejek :) fajny zieloneczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja osobiści stroniłam od tej zieleni ale się przekonałam po tym zdobieniu :)

      Usuń