poniedziałek, 20 marca 2017

MIĘTOWY KIKO W WIOSENNYM WYDANIU

WITAJCIE !
Dzisiaj pokażę wam moją propozycję w iscie wiosennym wydaniu , lakier Kiko który moja kochana Olunia z PaznokcioweLovee przysłała mi jakiś czas temu :) :* kocham ją niezmiernie :* i w lakierowej mięcie Kiko również jestem zakochana po uszy, miłość do grobowej deski hahaha ,kocham miętowe kolory w różnych odcieniach i nie ukrywam że lakiery pastelowe, neonowe to mój raj, czekałam na wiosnę z utęsknieniem :) co prawda pierwszy dzień wiosny przywitany mrozem i opadami sniegu, ale na paznokciach nareszcie wiosna.
 
 
Lakier jest bardzo fajnej konsystencji, przy malowaniu nie rozlewa się na skórkach, ale podejrzewam że wiele z was miało już styczność z tym cudeńkiem :) no dla mnie jest idealny w każdym calu, zarówno kolor, pędzelek jak i konsystencja są idealne, wysychanie też jest dość szybkie jak na dwie warstwy, w sumie to trzy ponieważ żeby podbić bardziej kolor na jaskrawszy pomalowałam paznokcie jedną warstwą lakieru białego, oczywiście na zdjęciach ciężko było go uchwycić bo u nas ciągle szaro, deszczowo i bez słonka od kilku dni :( zdjęcia robione w kilku miejscach w domu :(  ale nic to nie dało :( jak pisałam na moim fp wzorek mi nie wyszedł dokładnie, stemplowałam na szybko bo miałam spotkanie i dość późno się za to wzięłam w dodatku stempel raz odbijał mi cały wzór a raz niepełny był, niby na stempel pobrało mi cały wzór a na paznokciu już się cały nie odbił i musiałam poprawiać dosztukowywać i ech... złościłam się z każdą minutą bardziej :( ale wyszło jak wyszło najgorzej nie jest więc postanowiłam Wam pokazać tę moją miłość :) stemplowane również bielą i jest to ta sama biel co podkład czyli Golden Rose Rich color i to ten lakier jak nigdy cos mi szwankował przy stemplowaniu, ale być może to wina stempla przeźroczystego on czasem mi tak szwankuje :( .
Kochani co ja będę tu dużo pisać lakier jest naprawdę swietny i żal że mam tylko jedynaka, ale może kiedyś się ta rodzinka powiększy hihihi, teraz czycham na pewien zestaw neonowych lakierów z efektem syrenki :P jak tylko ogarnę kilka złotych to od razu biorę w ciemno :) Tak więc z wami się już żegnam bo jestem padnięta po spotkaniu :) jak się kilka kobiet na raz zejdzie to same wiecie jak się to kończy :) gadać można kilka godzin, i terapia smiechowa też zaliczona a to na zdrowie tylko :)
Więc dobrej nocy życzę i nie krzyczcie mocno na mnie za niedociągnięcia, przymknijcie dzisiaj oczko, a nawet dwa :) :) :)
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz