czwartek, 30 marca 2017

WIOSENNE SŁONKO I KWIATY

Dobry wieczór :)
Siadłam wreszcie na fotelu, więc piszę obiecany post, który miał być dzisiaj ciut wcześniej lecz nie dało rady :( nic to mam nadzieję, że nie spicie i przed snem do podusi poczytacie o moim zdobieniu wiosennym, a jest ono baaardzo wiosenne :) bo żółty lakier użyty na białym podkładzie co dało nam jeszcze bardziej wyrazistego koloru słonka :) ten żółtek to lakier firmy EDITT KOSMETICS o pojemności 9ml,  cena to 2,90zł  pędzelek krótki dość cienki i równo obcięty co ułatwia malowanie bez zalania skórek, chociaż ja wolę te grubsze pędzelki jak np. w Golden rose z serii Rich color :) ale jest ok, daje radę co do konsystencji lakieru to jest on w miarę płynny ale nie za rzadki też, więc się spoko maluje, aby pokryć paznokieć by nie prześwitywał, to pomalowałam dwie warstwy na białym podkładzie lakieru Golden Rose Rich color, bez podkładu pewnie potrzeba będzie 3 cienkie warstwy by nie było prześwitów.
To wszystko pokryłam matowym topem od Lovely, i to była trafna decyzja ponieważ na paznokciach palców serdecznych u obu rąk zostawiłam biały podkładowy kolor i przykleiłam naklejki wodne motyw kwiatów :) całość mnie zachwyciła bardzo, więc mam nadzieję że Was też zainteresuje :* tutaj już naklejki pokryłam topem nabłyszczającym i fajnie się wyróżnia na tle całości :) zerkam co chwilę na moje pazurki bo u mnie się paskudnie zrobiło na dworze, jakos trzeba sobie wyrównać kolorem żółtym brak słonka :)
Dobra kochani nie będę was tu zanudzać pisaniem zbyt długim, bo  mam straszną migrenę i czuję że nie idzie mi dzisiaj to myslenie logiczne :) :) :) z wami się żegnam i życzę spokojnej nocki i zachęcam do komentowania :) PA :*
 
 
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ten żółty lakier - jest bardzo żywy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest taki jaskrawy a na bieli go trochę jeszcze właśnie ożywiło :) dziękuję za komentarz :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń