czwartek, 25 października 2018

JESIEŃ W LESIE

Witam ,
dzisiaj pokażę Wam, zdobienie jesienne które wykonałam jakis czas temu....ale oczywiscie, mój brak czasu nie pozwolił mi na napisanie o nim :)
Lakier bazowy koloru szarego :P kupiłam dawno temu w biedronce, na wyprzedaży za 2,99 nawet fajny trzyma się dosć, dobrze jesli nałożymy dobry top na niego , wytrzymuje spokojnie 5-6 dni :)         W tym zdobieniu, postanowiłam spróbować podwójnego wzoru ..... kolorami białym i czarnym i efekt powiem wam, bardzo mi się spodobał :O,  oczywiscie nie mam wprawy jeszcze w takim stemplowaniu, ale myslę że wyszło spoczko nawet.
Lakiery które użyłam do stempli to biały gr ice chic i czarny essence, zdjęcia oczywiscie nie zdążyłam zrobić bieli i czerni, ale wiadomo o co chodzi :*
Wzorek powstał z dwóch płytek, jedna to typowo halloweenowa, a druga lesna :) kupione na allegro chyba obydwie :P nie pamiętam już, czy jedna nie jest z aliexpress :P taka pamięć :P  wzorek odbijany przezroczystym stemplem z aliekspress :) i to chyba tyle wiadomosci na temat tego zdobienia iscie jesiennego  :)
Zapraszam was teraz, na oglądanie zdjęć :) Miłego wieczoru i spokojnej nocy :*









3 komentarze: