czwartek, 3 stycznia 2019

TESTY PŁYTKI PLASTIKOWEJ

Witam .
tak jak obiecałam wczoraj na fp, dzisiaj postanowiłam przetestować plastikową płytkę do stempli, którą dostałam na gwiazdkę od męża :) dostałam takie dwa zestawy, jeden zawiera okrągłą płytkę koloru lekko mlecznego :P skrobak plastikowy cały i stempelek clear czyli przezroczysty do odbijania wzorków które chcemy dobrze rozmieścić na paznokciu :) płytka sama w sobie nie ma jakichś super wzorów i ciężko jest przez jej kolor odnaleźć wzorek :P jest przezroczysta wręcz i trzeba się dobrze przyglądać :P nie ukrywam że miałam mały problem na białej serwecie, na której leżała dojrzeć cały wzorek idealnie i pokryć go lakierem :) cena zestawu to 6,50 więc jest stosunkowo nie wielka jak na zestaw :) wiadomo że na ali można kupić je tanio i hurtem. ale jak na chińskie centrum jest cena ok :P
Paznokcie pokryłam lakierem niebieskim GR, na niego dałam holo również z firmy Golden rose, takie miałam na sylwestra i już nie zmywałam tylko zrobiłam próbę stemplową na nich i jeszcze jedną przy okazji, ale to już na inny post :) wzorek odbijałam metalicznym lakierem z avon który jak się okazało, swietnie stempluje :) co tu na holosiu trochę słabo wyszedł pigmentowo, ale na kartce sobie radził idealnie :)
Jedno co mogę powiedzieć to wzorki odbijają się dobrze, jest jednak małe ale .......moja jedna płytka była zdeformowana, czyli powyginana i to z całą pewnoscią bardzo utrudnia odbicie prawidłowo wzorku :( po prostu ciężko było mi równomiernie zdjąć nadmiar lakieru z niej z powodu tego że leżała nierówno na stole :P ale udało się odbić :) nie polecam dla początkujących w stemplowaniu, takiej krzywej płytki :P
Za to o samym stempelku mogę pisać same superlatywy :) jest wręcz rewelacyjny ................mam stemple clear w domu z ali , i powiem wam, że mam z nimi problem, bo nie chcą pobierać wzorku z płytki wszystkimi lakierami które stemplują :P sprawdziłam wszystkie i jest problem z większoscią :P a te z chińskiego centrum, biorą jak leci :P serio są idealne :O zawsze jak kupowałam płytki w chińczyku to stemple szły do kosza :P a te są perfekcyjne :O szok :) za chwilę wam pokażę paznokcie słabo dziś z oświetleniem bo ciemno i ponuro u nas :P a płytka mega ciężka do pokazania :P  a to co widzicie na małym paznokciu, to kolejny test :P i tak mam zmywać już ten mani więc postanowiłam wykorzystać paznokcie pomalowane na testy :P taki misz masz, ale testy pozytywnie zakończone :) do zobaczenia w kolejnym poscie niebawem :)
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz