czwartek, 22 września 2016

PAWIE

Hejka :) Kochani wreszcie jestem myslę że już na dłużej :)
Działo się troszkę u mnie i co chciałam wrócić do pisania, to cos się wydarzyło i nie pozwalało mi na napisanie nawet kilku zdań :( ech wakacje zleciały szybko i jak dla mnie nie bardzo fajnie pod względem zdrowotnym :( . Ale przeżyłam to jakos i cieszę się że już wracam do formy :)
Byłam na tygodniowym urlopie całkowicie odcięta od swiata :) brak zasięgu w telefonie i brak Wi-Fi , lecz mnie to wcale nie przeszkadzało a wręcz cieszyło, ponieważ mogłam naprawdę beztrosko odpocząć :) naładowałam akumulatory i już zdążyłam je wyczerpać :P.
     W domu pełno roboty ciągle cos zmieniam wywalam dokładam itd. i brakuje mi już miejsca :) hihi.     Dzisiaj chciałam wam pokazać zdobienie które zrobiłam będąc jeszcze w domu przed urlopem, lecz nie miałam kiedy Wam go pokazać, zamówiłam sobie lakier do paznokci z Avon neonowy pomarańcz metaliczny, i na pierwszy rzut oka wcale mi się nie wydawał neonowy hmmm.. może ja mam inną wizję neonu ? dla mnie neon musi dawać po oczach, a ten tego nie ma :P
Ale nic to i tak jest bardzo ciekawy :) taki rdzawo-rudawy kolor, ale nie udało mi się go idealnie obfocić :P kolor na monitorze jest trochę przekłamany :( myślałam nad wzorkiem i stwierdziłam, że na urlop będzie dobre cos prostego i delikatnego bo sam lakier jest wyrazisty, więc padło na maleńkie pawie z piórkami :).
   Bardzo przypadły mi do gustu te delikatne ptaszyska :) pokolorowane byłyby piękniejsze, ale ja nie mam cierpliwości do tak maleńkich wzorków, by je jeszcze kolorować na jeden paznokieć to oczywiście dałoby radę, ale nie na dziesięć :) wzorki odbijałam lakierem białym z Safari i pokryłam topem z Marizy winylowym  i tu mam problem top jest cudny idealny ale nie do stempli :P rozmazuje mi wzorki :( a takie piękne ma wykończenie i jest dodatkowo super szybko schnący i co jeszcze w nim fajnego ? to, że długo paznokcie są nie naruszone :) ostatnio nosiłam pomarańczowe paznokcie 1,5 tygodnia a lakier był cały tyle że pod koniec żywotu swego popękał :) ale zero odprysków :) więc już go kocham :) dalej poszukuję idealnego topu na stemple ktoś cos ? to super z tym, że wolałabym cos co dostanę w Rossmanie lub Naturze bo z Allegro nie chcę zamawiać koszty dostawy czasem przekraczają wartość zamówienia :P a ja mam ograniczony budżet :P.
Kończę już pisanie i przechodzę do zdjęć (uwaga nie są za piękne, przez ten top ) ale myslę że wybaczycie mi tę niedoskonałość :)
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Alez dlugie paznokcie 😘 sliczne! Fakt, do neonu mu brakuje ale jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt a paznokcie już są krótkie :) połamały się z dniem 12wrzesnia :) jesień wyczuwały skubane :)

      Usuń