poniedziałek, 10 października 2016

JESIENNIE Z DESZCZEM :)

Witam Was Kochani w ten jesienny pochmurny u mnie poranek :)
 
Zacznę od tego, że miałam już wrócić na blogową drogę i znowu mnie powstrzymało życie :P a raczej wypadek :(  o mało nie straciłam oka :( przez mojego uroczego psiaczka, wlazł mi pod nogi i dzióbnęłam się ostrym plastikiem w oko :P robiąc sobie dziurkę w źrenicy oka :P i tak miałam nakazane leżenie z opatrunkiem na oku i nie nachylanie głowy itd. by ciśnienie w oku nie uszkodziło mi go :( to były ciężkie dni :( :( :( ale już jest dobrze widzę i mogę wrócić do paznokci :)
 
Dzisiaj pokażę wam moje zdobienie, które zrobiłam dzień przed wypadkiem i miałam je Wam pokazać na drugi dzień w poscie ale..... wyszło jak wyszło :) więc pokażę go dzisiaj, nawet pogoda mi sprzyja do takiego mokrego wzorku :) co prawda jeszcze nie pada ale jest okropnie ponuro, mglisto i niebo zapewne dzisiaj popłacze :P . Nie będę się rozpisywać bo mam mało czasu dzisiaj, ale będzie więcej fotek za to :)
 
Paznokcie pomalowałam lakierem żelowym od essence, jest to lakier metaliczny o bardzo fajnej konsystencji, która nie jest zbyt płynna i nie za gęsta taka w sam raz, nie rozlewa się na skórki i co uwielbiam w tych lakierach najbardziej to pewnie tak jak wiele z Was pędzelek, który bardzo ułatwia malowanie swoim zaokrąglonym kształtem :) wprost go ubóstwiam hihi. Lakier na początku miał zostać solo, lecz ja nie potrafię nosić samych kolorów na paznokciach bez wzorów, podkusiło mnie by mu zwiększyć efekt błyszczenia więc pokryłam go topem holo shimmer też z essence ale wraz było mi mało :) myślę dodam wzorek, i tak po przejrzeniu płytek padło na wodę a raczej krople spadające do kałuży :) moim zdaniem tak to wygląda :) więc bardzo dobry wzorek na jesienne mokre dni prawda ? sam wzorek odbijałam lakierem niebieskim z Miss Sporty nie ukrywam co widać będzie na fotkach, że nie chciał współpracować ze stemplem przeźroczystym i innymi też nie za bardzo :( więc troszkę niedociągnięć widać , ale co tam :) ogólnie fajnie wyszło :) Oceńcie sami :
 
 
 
 
 
 
 
a po niżej mamy sprawcę mojego wypadku :) panicz Buddy :) widać po wyrazie mordki, jaki to gagatek jest :) ale kocham go z całego serducha <3 z Wami się już pożegnam i zapowiadam kilka dni przerwy ponieważ będę robić sobie japoński manicure, zestaw do niego czyli P.shine pożyczyła mi przyjaciółka będę ratować paznokcie, które od jesieni są w opłakanym stanie :( rozdwajają się i pękają przy bokach :( mam nadzieję że pomoże mi ten mani zregenerować paznokcie nie ukrywam że marzyłam o takim zestawie już dawno i mam nadzieję, że kiedyś będzie mnie na niego stać :) Pa Pa kochane do następnego......................:) <3

8 komentarzy:

  1. Woow efekt syrenki jak sie patrzy! Buddy to taki slodziak ze nie da sie nz niego gniewac, ale dobrze ze oko całe. Piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olgus :) a mam pytanie robiłaś kiedyś P.Shine? pomaga ?

      Usuń
    2. O patrz dopiero tu zajrzalam ponownie :) mam zestaw od października 2014 a wiec juz 2 lata. Pomaga, na kursie doszkolilam ruch polerki ~ bo na yt tego nie uczyli :p ale glownie sama sie nauczylam na swoich bledach też. Szkoly sa dwie, ze mozna i nie mozna malowac paznokci po zabiegu a w trakcie kuracji. Latwe to nie bedzie po dobrze zrobionym bo lakier nie bedzie sie trzymal, należy kilka dni odczekać zeby plytka przestala byc taka gladka. Zawsze mowie ze konsekwentnie i systematycznie, ale jako lakieromaniaczki wiemy ze z golaskami dlugo sie nie da

      Usuń
    3. no ja chodziłam 5 dni z japońskim :) dłużej nie wytrzymałam i pomalowałam ten jesienny mani i powiem ci że trzymał się 4 dni, ale nie musiałam używać zmywacza bo odszedł mi wczoraj całymi płatami hihi :)

      Usuń
  2. Śliczne zdobienie :D Ciekawy wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam ta płytkę w chińskim markecie , ale jeszcze nie wypróbowała żadnego wzoru;
    Jeśli chodzi o płytkę z listkami to ta którą pokazywałam na blogu jest od bps, ale myślę, że na allegro można kupić coś podobnego; kilka listkowych wzorków znajduje się tez na pytkach pochodzących ze sklepu EDbeauty : http://edbeauty.pl/23-stempelkiblaszki-do-zdobien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucy za odpowiedź ja u siebie też mam chińczyka ale nie ma takich płytek :( są małe albo duże z małymi pojedynczymi wzorkami ciężko cos dostać :P

      Usuń