piątek, 28 października 2016

JESIEŃ NA PAZNOKCIACH

Witam was Kochani wieczorkiem :)
Mam urwanie głowy ostatnio i mały problem z paznokciami też był :P mam nadzieję że już będą w lepszym stanie. Jak wiecie z poprzedniego posta, robiłam manicure japoński by odratować moje połamańce :) i hm ... po tym zbiegu połamały się i postrzępiły bardziej ?????? jakim cudem ????  Ale to nic teraz są już w stanie dobrym nawet lekko odrosły :) pewnie potrzebowały czasu na regenerację :)
 
Dzisiaj chcę pokazać wam paznokcie które nosiłam około 5 dni solo czyli sam gradient, bo tak czekałam na nową płytkę ,że nie zrobiłam żadnych wzorków :) miałam nadzieję że dojdzie szybciej ale niestety poczekałam dłużej na nią. I jak już doszła to zrobiłam mój ukochany motyw lisci, tak chorowałam na taki wzór i znalazłam na allegro płytkę za całe 13.99zł płytka jest duża ale wzorki na niej, są dosyć małe i akurat na moje króciaki  wystarczyły na długość, bo szerokość wzoru nie objęła mi kciuka całego musiałam dosztukować sobie :) na reszcie paznokci nie było problemu :)
Płytka jest o dosyć ciekawych wzorach, co pokazywałam na Fp na facebooku, ma wzory mieszane na ten czas czyli kilka halloweenowych, kilka noworocznych, jesiennych, i nawet wielkanocne się znalazły i jeszcze urodzinowe i spokojnie na walentynki wzorek też można zrobić :) taka fajna :) jeśli chodzi o odbijanie to wszystkich wzorków nie sprawdziłam na niej ale kilka tak, i odbijają się idealnie stemplem przeźroczystym, którego akurat używałam do tego zdobienia :) chciałabym jeszcze wzorki z pełnymi listkami, nie tylko sam kontur, bo z malowaniem naklejek jestem na bakier :) za długo roboty i nie mam na to czasu :(
Czyli ogólnie zakup trafiony płytka mnie naprawdę ucieszyła za cenę i jakość :) lakiery jakich użyłam to brąz od BeBauty i pomarańcz to neonowy Lemax, na podkładzie essence metalic, ponieważ bieli nie znalazłam żadnej w swoim zbiorze lakierów były dwie ale gluty :(  muszę zakupić nowe :) także Kochani nie rozpisuję się już bo późno się zrobiło, wrzucam fotki...... a wzorek oczywiście białym safari odbiłam jakos do stempla się nadał :) ale top oczywiście lekko rozmył wzór :(  Wam życzę Spokojnej nocki i kolorowych snów DOBRANOC !
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Woow mega gradient! Super stemple! :) piekne jesienne mani, chyba tez zrobie, bo w tym roku kocham jesien :).
    Możliwe ze sie polamaly po zabiegu, opcje są dwie :) i wiem to na swoim przykladzie. 1.paznokcie byly za slabe na zabieg, 2.za mocno zmatowilas plytke paznokci :) przerobilam obie wersje zanim nauczyłam sie co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz wydawało mi się że słabiutko zmatowiłam ale.... kto wie :( i dziękuję za komentarz :) ja też lubię jesienne zdobienia a od tamtej jesieni w zeszłym roku jakos polubiłam jesień, była piękna i ciepła :) teraz jest u mnie paskudnie :( ciągle deszcz i silny wiatr :( bryyy

      Usuń