poniedziałek, 7 listopada 2016

NUDZIAK W ROLI GŁÓWNEJ Z DODATKIEM JESIENNYCH STEMPLI

Witam Was !
 
Dzisiaj będzie o takim kolorku lakieru którego osobiście nigdy nie widziałam na swoich paznokciach :)  Nudziak kolor ten podziwiałam do tej pory u innych z westchnieniem, jaki to piękny kolor na ich paznokciach  :) Nigdy nie miałam odwagi pomalować swoich bo, po pierwsze nie umiem kupować lakierów, które mnie nie powalają na starcie :) kocham żywe kolory, brokaty, piaski, neony pastele ale nie po drodze mi z cielistymi.
 
Przetrząsając swoją szafkę toaletki gdzie odkładałam lakiery których nie używam, z powodów ( eee tam nudny )dokopałam się do lakieru Wibo, który kiedyś dostałam w wygranym konkursie od mojej ukochanej Kasi Kulak za którą tęsknię ogromnie :( inspiracje z jej bloga były dla mnie priorytetem :( mam nadzieję że kiedyś wróci do blogowania :) Natchnienie na tego nudziaka dała mi Olga z Paznokciowelovee u której obejrzałam post z pewnym nudziakiem :) i nie ukrywam zapragnęłam pomalować paznokcie takim kolorkiem :) i super, że tak się stało bo : PODOBA MI SIĘ :) :) :) ja oczywiście dodałam troszkę kolorów do tego by przetrawić to nudne mani hihi.
 
Tak więc kochani lakier ma cienki pędzelek, co nie ukrywam mnie troszkę zniechęcało nim malować, ale poszło :) nałożyłam dwie warstwy bo jedna prześwitywała mocno i nie wyglądało to dobrze :( lakier sam smużył mi mocno nie było łatwo, może też przez to, że bardzo długo stał nie używany ale był odkręcany kiedyś sprawdzałam kolor na tipsie :) Mam kilka buteleczek Wibo i bardzo lubię tę firmę , lakiery są dobrej jakości a kolorówka jest super jak dla mnie :)  Do tego koloru zrobiłam stemplową naklejkę na dwóch paznokciach :) żeby mi nie było za smutno tej jesieni :). stempel odbijałam lakierem pomarańczowym z Rimmel London 60seconds, pięknie stempluje się okazało :) ponieważ ma dobrą pigmentację.
 
 Wzór stemplowej naklejki pochodzi z najnowszej płytki którą zakupiłam na allegro ostatnio, i już się chwaliłam nią i jej wzorkami niektórymi na paznokciach :) Dalej skrupulatnie ją molestuję hihi wzór po wzorku :) i co prawda korzystam póki mam krótkie paznokcie, ponieważ wzorki są małe i np. na moje grubaśne kciuki są za wąskie :( ale nic to do takich pojedynczych wzorów na jeden paznokieć są mega super :)
 
Kończę już na dzisiaj te pisanie, bo i tak robię to z dolotu haha palę w piecu , pomagam w lekcjach, piszę sobie z najcudowniejszą osóbką na swiecie, wybaczcie jak są jakies błędy lub nie składnie napisane :) pozdrawiam buziaki i do następnego....
 
 
 
 
 


4 komentarze:

  1. No nooo nooooo, ciekawe z kim tak piszesz, no ja bardzo ciekawa jestem (hihihi)
    Tak jak juz wcześniej pisałam- super, podoba mi sie bardzo i podziwiam je wciaz i wciaz, ozywilas nudziaczka :) mam nadzieję ze jeszcze jakis nude zobacze na Twoich slicznych paznokciach 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olusiu :* jak dostanę inny nude gdzies na zakupach to złapię obiecuję :) i postaram się je polubić, bardziej:) bo do wszystkiego pasują :) a ta moja kochana duszyczka z którą pisałam to mój Skarb z dalekich krajów Hannover :) Uwielbiam Cię i nic na to nie poradzę :*

      Usuń
  2. Nudziaki podobają mi się u kogoś, u siebie wolę bardziej widoczne kolory ;-) Ta naklejka świetnie ożywiła całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak stroniłam od nude :) u kogos super, piękne u siebie nie widoczne i nudne było :) ale dziękuje za dobre słówko kochana i pozdrawiam :)

      Usuń