piątek, 2 grudnia 2016

SWETERKI SWIĄTECZNE

Witam Was w zimowym klimacie :) !
 
Dzisiaj nareszcie znalazłam chwilę by pomalować paznokcie :) a ostatnio ta czynność u mnie graniczy z cudem :) Idą swięta w domu jeszcze remont :P lecimy z płytkami w kuchni na podłodze, moje paznokcie ciągle się łamią :( co odrosną to niestety gdzies stuknę, puknę i po paznokciach :( ale ja nie o tym.
 
Paznokcie pomalowałam lakierem essence metalicznym, ostatnio cos często go używam chociaż mam do niego ale, bo długo schnie :( przy dwóch warstwach, ale wybaczam mu to ponieważ jest obłędny, sam lakier aplikuje się dobrze kocham ten szeroki pędzelek w nim, kryje już po dwóch warstwach cieńszych, po jednej są prześwity. problem sprawił mi top, ponieważ już jest końcówka i zgęstniał dość mocno :( a powiem Wam że jest idealny :) nie rozmazuje wzorków jak inne które posiadam tylko mam jeden problem, kupiłam go rok temu bodajże w biedronce i strasznie żałuję że nie było więcej tych topów, bo wzięłabym kilka na zapas, teraz ich nie ma już wcale :( a ja nie mam czym pokrywać stempli :(  jakby ktoś widział gdzies takie dajcie znac :)
 
U mnie dzisiaj gości wzorek swetrowy, w renifery, za oknem snieg więc tak mogę chociaż otulić dłonie, jestem strasznym zmarzluchem przyznam się, że nogi i ręce grzeję u chłopa :) wzorek odbijałam czerwienią od Astor jest po prostu idealna do stempli nie znalazłam lepszej czerwieni jak do tej pory :) mało mam ostatnio czasu :) ale nadrobię kolejny post będzie o tym jak marzyłam o macie do stemplowania i zrobiłam sobie zamiennik oryginału :)
 
dzisiaj już kończę bo jestem padnięta, ale za niedługo będzie kolejny post :) Trzymajcie się cieplutko :*
 
 
 
 
 
 
lakier bazowy to ten metaliczny essence bez holo na tym zdobieniu :) bo gafa jedna wszystko ogarnęłam, ale nie pokazałam tego metaliku bazowego hahaha zdjęcie poglądowe z innego posta :) pa kochani :*
 


3 komentarze: