środa, 17 sierpnia 2016

BIAŁE RÓŻE

Witam was po przerwie :) wpadam tylko na chwilkę bo brak czasu mam ostatnio na wszystko :(  za tydzień wyjeżdżamy z córą i mężem na urlop więc mnie nie będzie :) tutaj za często. Wczoraj zrobiłam paznokcie więc postanowiłam je od razu złapać w obiekt aparatu zanim się rozlecą w wodzie :P Mam ostatnio ciągły remont w domu :( niby fajnie ale rozwalone wszystko dookoła i nie można zrobić raz a do końca z braku kasy oczywiście :P ale nic to jakos  to ogarniemy oby do urlopu się udało :)
Dzisiaj postanowiłam sobie, że napiszę parę słów, bo o mnie zapomnicie w końcu :) paznokcie zrobiłam na szybko, yyyy ... a raczej była to historia taka : moja córcia do mnie mówi mama ale dawno nie malowałaś paznokci, a ja że nie mam kiedy i szkoda lakierów bo ciągle w wodzie :) po drugie mi się już nawet nie chce po całym dniu sprzątania :P więc ona z tekstem, że mi pomaluje :) :) :) ja no to ok maluj :) a co tam myslę wyczyszczę sobie jakos palce :) Padło na lakier czerwony Upss myslę sobie no to klops jestem ugotowana za chiny nie domyję palców :) eeee ale mała ma smykałkę widzę po mamuni i źle nie było :) pomalowała mamusi na czerwony piaskowy kolor od Avon :) resztę już zrobiłam sama :) czyli  stemplowanie różyczek :) całość pokryłam topem z Marizy diamentowym :) fajny, ale do stempli nie bardzo :( rozmazuje :P ale delikatnie się udało pokryć nim wzorek i szczerze jestem zadowolona z efektów końcowych bo pięknie się błyszczą paznokietki :) do innego celu czyli pokrycia jednolitego lakieru jest perfekcyjny :) więc polecam :)

Tak więc kochani nie będę dzisiaj Was zanudzać dłużej, bo to nie ma sensu :) pokażę Wam co nam wyszło wspólnie z córcią, mam jeszcze na trzy posty malunków, ale nie wiem kiedy dam radę pokazać je, mam nadzieję że szybko mi się to uda :)także kochani ja się z Wami żegnam na dzisiaj i do następnego mam nadzieję szybkiego posta :*








2 komentarze:

  1. Piekne zdobienie, a jak na takie remonty to masz sliczne pazury, mnie po sprzątaniu po remontowym wszystkie sie połamały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też są już kruche ale często nakładam odżywkę dwufazową od Cztery Pory Roku którą wygrałam u Ani z B.LovePlates :) ale już boki mi się zaczynają kruszyć :( lada dzień i czuję że którys się złamie :P a po drugie to jesień idzie a u mnie z jesieni i wiosny paznokcie są do bani :(

      Usuń