poniedziałek, 16 listopada 2015

LAKIER ŻELOWY PINK TANK 220 OD SALLY HANSEN

Witam dzisiaj przychodzę do was z lakierem od Sally Hansen który wygrałam u https://www.facebook.com/NailColorPL/ za paznokcie halloweenowe :) moje wrażenia odnośnie tego lakieru są bardzo pozytywne :) zawsze marzyłam by mieć chociaż jedną buteleczkę tego lakieru i mam :) jak dla mnie cena tylko ogranicza bo fakt jest taki, że ja do zamożnych ludzi nie należę :P i nad zwyczajniej w swiecie nie stać mnie na nie. Ale mam jedną i dziękuję za nią :) konsystencja jest dla mnie super :) nie rozlewa się na skórki, krycie niezłe po jednej warstwie już pokrywa całość płytki paznokcia, ale ja jestem zwolenniczką dwóch warstw :) więc tutaj pomalowałam dwie cieńsze warstwy :) kochani ja już pisałam nie stać mnie na nie i jak się domyślacie nie miałam topu do niego :) no i tutaj poradziłam sobie topem żelowym od Wibo :) lakier prezentuje się prześlicznie :) top od wibo poradził sobie idealnie jak dla mnie, paznokcie lśnią jakby wyszły od kosmetyczki z pod lampy :) także jak któras ma lakier żelowy od Sally a nie ma topu do niego to polecam ten sposób :) pora na zdjęcia :)
 jak widzicie nie mogłam się powstrzymać i dodałam stemplowy wzór z najnowszej płytki :) chociaż na trzech paznokciach, ale musiałam przemycić :)
 jakość zdjęć nie powala ale trudno tak musi być chwilowo :(
 mam nadzieję że kiedyś moje marzenie się spełni i stać mnie będzie na aparat cyfrowy chociażby używany :)
 
 
 
 zdjęcie poniżej wzięte z FP chodzi o top którego użyłam :) ale nie miałam go jak osobno obfocić już, bo zdechły mi baterie w aparacie brata :) już marudzi mi o zwrot ale jeszcze dzisiaj go wymęczyłam :) To tyle na dzisiaj, i do zobaczenia w krótce mam nadzieję :) bo mam jeszcze dwa lakiery wygrane, które mam zamiar pokazać :) buziaki i miłego dnia :*

9 komentarzy: