niedziela, 8 listopada 2015

WIBO ROYAL MANICURE W GWIEŹDZISTYM WYDANIU

Witam po przerwie :) na początek napiszę czemu miałam przerwę dłuższą, miałam ostatnio trudny okres w swoim życiu :( sypało mi się wszystko włącznie z samopoczuciem :( wiecie nawet zastanawiałam się czy nie zrezygnować z bloga :( tak miałam takie myśli, ponieważ nie zakupiłam aparatu na który odkładałam, był inny pilniejszy wydatek z tabletem córy nie idzie mi dobrze, strasznie przekłamuje on kolory i pomimo latania z nim po domu w różnych godzinach efekty są czasem okropne :( nie wiem może to jesienna deprecha mnie dopadła :( albo zła passa życiowa :( dostałam ostatnio takiego kopa od życia, że musiałam wybierać co jest dla mnie ważniejsze i nie zanosi się na poprawę jak na razie :( pomimo tego ciągnie mnie do pisania i malowania paznokci :) to cos co mnie relaksuje i odciąga od zmartwień, jest jeszcze moja kochana przyjaciółka Olga, która pomaga mi przejść przez to co się dzieje teraz ze mną dziękuję Ci Kochana :* - tyle o mnie :)  Teraz zabieram się za zdobienie :) kochani dostałam lakier o którym marzyłam ostatnio a jest nim Wibo Royal Manicure nr.1 zdobienie wykonałam na wczorajsze urodziny w moim miasteczku w Galerii Fabel na które zostałam zaproszona z racji zrobionego zdjęcia na terenie Galerii jako pierwsza :) dostałam przepiękny kosz smakołyków :) lakier sam w sobie jest piękny :) lecz ja postanowiłam dodać stemple gwiazdkowy wzór na urodzinową imprezę :) lakier super się nakłada, nie rozlewa się ani nie jest za gęsty co dla mnie oznacza ideał :) :) :) i daję mu najwyższą notę za to. Stemple zrobiłam lakierem Metalicznym od AVON który nadaje się do tego idealnie :) jeszcze mnie nigdy nie zawiódł na żadnym podkładowym kolorze, a inne kolorki z serii metalic które również mam ,słabiej się sprawują, trzeba do nich dobierać jasne tło by było je widać wyraźniej. Pora na zdjęcia które zrobiłam aparatem cyfrowym mojego brata :) dorwałam go chociaż powiem wam że jego model jest na baterie bez ładowania :( i nie wiem czy na baterie bym wyrobiła :) pożera je w sekundzie :) ale różnicę widać gołym okiem :P.
tutaj przynajmniej widać kolor :) na tablecie wychodziły prawie brązowe :P co doprowadzało mnie do szewskiej pasji :P  
 zdjęcia jak widzicie robione w różnych miejscach ale wybaczcie pogoda u mnie okropna dziś była :( nie dało się zrobić ich w jednym miejscu chmury na niebie zasłaniały słonko w trybie szybszym niż aparat cyka fotki :) takie wiatry u nas dzisiaj :(
 
 tak się prezentowały moje paznokcie na urodzinach w Galerii :) i są jeszcze dzisiaj :)
 to zdjęcie wyszło słabsze bo wczoraj próbowałam robić je tabletem widzicie ? dodam że nawet program Picasa nie dał rady go poprawić :P dziś nie robiłam drugiego bo nie miałam ze sobą płytki i lakierów u mamy więc zostało takie :) to właśnie lakier Wibo Royal Manicure i Metalic od Avon którym stemplowałam :)
a tutaj moja mordeczka z wygranym koszem :) :) pozdrawiam Was serdecznie kochani i życzę miłego wieczorku :) całuję i do następnego posta mam nadzieję już w krótce :) będzie kilka wygranych lakierów które mam zamiar opisać :) buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienia:))I Elu trzymaj się, czasami jest trudniejszy okres w życiu, ale pamiętaj, że po gorszych dniach zawsze wychodzi słońce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marzenka :) staram się o tym pamiętać, ale sama wiesz że łatwo nie jest w tym trudnym czasie przetrwać bez emocji :( trzymam się cały czas :)

      Usuń
  2. Kochana! Przede wszystkim powodzenia w życiu prywatnym! Trzymam kciuki, żeby gorszy okres przeminął i żeby zaczęło Ci się dobrze układać :* Ściskam! :)
    Zdobienie super, zdjęcia też wymiatają :) Mam nadzieję, że uda Ci się dorwać jakiś lepszy sprzęt na dłużej, bo tworzysz piękne zdobienia, a zdjęcia nie oddają ich uroku. Sama nieraz się irytuję na problemy z aparatem, więc wyobrażam sobie, jak Tobie musi być ciężko... No ale! Kiedyś zacznie się układać, zobaczysz :)
    PS: Zwykłe baterie można podmienić na akumulatorki - mój aparat takie ma i też da się ładować baterie AA, trzeba tylko zainwestować w ładowarkę i akumulatorki. I tak uważam to rozwiązanie za porażkę, ale zawsze to lepsze niż kupować ciągle nowe baterie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ile ciepełka <3 dziękuję Ci :* :* :* i całuję :) Kochana jesteś :) mam nadzieję że ten czas przeminie szybko :) z wami dam radę :) pomysł niezły z akumulatorkami :) ale wiesz aparat brata i nie zawsze mi go użyczy :) widziałam używane aparaty ale mam inne wydatki teraz zima opał i moje leki pochłaniają wszystko niestety, ale trzymam się i przetrwam to na pewno :)

      Usuń
  3. Elus, dziekuje za te piekne slowa, dibrze wiesz ze nie raz i nie dwa to Ty mnie podnioslas :* bedzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ty Anielico :) Kocham jak siostrzyczkę i nigdy nie zostawię w potrzebie :)

      Usuń