niedziela, 22 listopada 2015

LAKIER BELL - FASHION COLOUR + STEMPLE

Witam Słoneczka moje wieczorkiem :) dzisiaj przedstawiam wam lakier z firmy Bell, który dostałam od przyjaciółki na urodziny :) mam z tej serii jeszcze czerwień, lecz nigdy  nie miałam okazji jej wypróbować :P .  Ten odcień od razu przypadł mi do gustu :) ja wprost uwielbiam miętowe kolorki, więc nie mogłam czekać i pomalowałam nim, jestem nim oczarowana zwłaszcza że za oknem jesień ponura, mokro i ciemno to ten kolor dodaje mi energii :) wzorek jest z ostatnio zakupionej płytki, którą morduję ostatnio cały czas jak już zauważyliście :) są to napisy, musiałam zrobić na spotkanie cos na szybko więc padło na ten wzór (wybór córci ) Sam lakier jest jak na razie ok :) czyli nie za gęsty i nie za rzadki, co daje mu tutaj plus, lecz kryje dokładnie po dwóch warstwach mnie to akurat nie przeszkadza, ponieważ ja zawsze maluję dwie :) na to poszedł wzorek i top żelujący z Wibo całość prezentuje się bardzo ładnie :) ma piękny połysk, nie zauważyłam by top po jakims czasie tracił swój połysk, co też jest tutaj na plus :) tak więc zostawiam wam fotki już ,i sami oceńcie jak wyszło i czy wam się podoba ta propozycja :)
 jak widzicie troszkę latałam po domu :) bo strasznie ciemno u mnie dzisiaj :( chmury jak sniegowe , lampy nie mam  żadnej więc co ja się nagimnastykuję to każda chyba z was wie :( dobrze że nie musiałam robić zdjęć tabletem bo wtedy posta by nie było :P
 
 
 to co użyłam do zdobienia jest właśnie na zdjęciu poniżej :) ja już się z Wami żegnam,czekam na mamę która wraca z Częstochowy z wycieczki :) wiezie mi upominki i dużo opowieści jak było :) do usłyszenia kochani Buziaki zostawiam i znikam ......

5 komentarzy: