środa, 2 grudnia 2015

ZDOBIENIE SWIĄTECZNE Z NOWĄ PŁYTKĄ

Witam Was kochani :) jak obiecywałam  Wam już na moim Fp zaczynam sezon na zdobienia swiąteczne :) z najnowszą płytką którą zamówiłam na allegro tu : http://allegro.pl/show_item.php?item=5808228737 trafiłam ją za 18zł i bez zastanowienia wzięłam od razu teraz były na innej aukcji takie po 29, i też rozebrane :) płytka jest spora ma 44 wzorki razem cało paznokciowych wzorków jest 20, reszta czyli 24 wzorki są małe :) urzekła mnie ona i wzorkami i ceną :) nie ukrywam, że nie wydaję fortuny na płytki bo po prostu mnie nie stać :P ale okazje czasem złapię :) ze względu że zamawiam tylko na allegro bo na zagranicznych stronach nie potrafię i brak konta w banku mnie też ogranicza :)       płytka pokazana na końcu postu , postanowiłam ją teraz męczyć do samych swiąt :) bo wzorków jest naprawdę masa. Lakier bazowy to zielony safari ale moja skleroza zapomniała go obfocić i pożyczyłam go, więc nie dodam fotki :) ale co tam lakier :) zdobienie zrobione standardowo lakierem białym z Golden Rose Rich Color,  wzorek swiąteczny sweterek :) po prostu uroczy, więc poszedł na pierwszy ogień, i bardzo mnie zachwyca o dziwo, bo nigdy nie lubiłam takich sweterków w dzieciństwie kojarzyły mi się z obciachem :) teraz jest urocze i takie swiąteczne :) (chyba się Ela starzeje :P ) dobra popisałam, pora przejść do sedna, czyli FOOOTYY !
 wzorki nie wyszły idealnie równe bo, ja nie umiem operować stemplem :) czasem wyjdą równe a tutaj akurat z racji pędu na spotkanie wyszło nie równo ale tak ma być :)
 
 
 
 
 a tutaj właśnie na zdjęciu poniżej moja miłość swiąteczna :) uwielbiam ją i aż żałuję że czas swiąteczny jest taki krótki :)
tak więc kochani żegnam się dzisiaj już z wami i życzę milutkiego wieczoru :) dzisiaj mi komp szaleje i sam cos dodaje więc mamy dziś tło żółte :) albo to córa mi psikusa zrobiła jak wyszłam zalać cappuccino :) myslę czemu to jest żółte ? haha  pa

7 komentarzy:

  1. Świetna jest ta płytka i zdobienie bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te sweterkowe wzory i fajna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zakochałam w tej płytce od razu 💜 a zieleń lakieru jest u mnie rozchwytywana przez siostry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez duza ta plyteczka :) ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no płyteczka wielka :) a już czekam na kolejną wiosenną taką duużą :)

    OdpowiedzUsuń