czwartek, 22 października 2015

HALLOWEEN I KRWAWE OCZY

Witam Was dzisiaj przychodzę do was z krwawym zdobieniem :) jak wiecie złamałam ostatnio paznokieć :P ale postanowiłam nie skracać wszystkich tylko jak odrośnie troszkę to je zrównam wtedy:) płytkę dostałam od męża :) jest cudowna i halloweenowa taka jak chciałam :) od razu wpadło mi w oko te oko :) hihi wiedziałam że musi być jako pierwsze i jest :) podkład to oczywiście biały GR Rich Color gałki oczne stemplowane czerwienią od Astor jest to dla mnie idealny lakier do stemplowania na bieli :) taki wyrazisty i mocny kolor. Jeden feler to paznokieć ten złamany :( nie udało mi się zrobić dobrze rozmieszczenia na nim ale...to daje uroku jak dla mnie :) także kochani pierwsze halloweenowe zdobienie już za mną, ale jaki wzrok ludzi na moje dłonie ...szok :) patrzą i nie dowierzają czego ja takie pokrwawione paznokcie mam hihi :) dobra pora na foteczki
 tutaj właśnie widać że oczko jest wyżej na wskazującym palcu ..ale tak zostało nie poprawiałam bo spieszyłam się na spotkanie,a potem stwierdziłam że tak zostanie już :)
 
 
 
 
 a na zdjęciu poniżej troszkę poszalałam haha ale efekt mnie powalił przeswietliło mnie :)
 a tutaj mamy moje pomoce :) lakier biały GR Rich Color, czerwień od Astor ,stempel i płytka haha 019 miłego dnia kochani :) komentujcie piszcie cos bo mi smutno :(

6 komentarzy:

  1. Oglądałaś może film Piła (The Saw) ? Te czerwone "oczka" kojarzą mi się z tymi kółkami które miała na policzkach ta "zabawka/lalka" której używał do nagrywania filmików ten główny psychol w filmie ;-D Chyba dobre skojarzenie skoro zdobienie na halloween? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no tak oglądałam :) faktycznie dobre skojarzenie :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń