środa, 7 października 2015

STEMPLOWE NAKLEJKI - KWIATY

Witam :) dzisiaj chcę pokazać wam naklejkowe zdobienie :) a mianowicie kwiaty :) naklejki robione na stemplu :) całe 10 sztuk :) troszkę mi to zajęło czasu, ale co tam efekt końcowy wynagradza mi mój czas pracy nad nimi :) :) :) dzisiaj mam wywiadówkę u Oli w szkole :) a tam zawsze oczy zgromadzone na moje paznokcie innych mam :P czasem wydaje mi się że te spojrzenia innych mam są wręcz oschłe :) bo każda bez lakieru na paznokciach :P już widzę te myśli, że pewnie nic nie robię tylko pazury maluję :) ale co tam :) :) :) grunt to być zadbaną i zorganizowaną :) Lakier którym pomalowałam paznokcie to nie jest czerń od razu piszę bo nie które panie myślały że to czarny :) to brąz a mianowicie 3 warstwy bo on jest taki jasny na pierwszej warstwie aż prześwituje :) przyznam że nie lubię takich lakierów :P  ale dałam radę 3 warstwy i wyszła ciemna gorzka czekolada :) mmm... czekajcie mam ochotę na cząstkę gorzkiej czekolady ....zaraz wracam :) :) :) Dobra była :) z naklejkami nie było łatwo bo miałam tylko dwa stemple w domu w ciemniejszym kolorze niż biel :) nie lubię stemplować białym kolorem na białym stemplu :( slepa już jestem :) no i kochani zeszło mi się około 3 godziny no może 3 z hakiem :) ale wyszły :) zawsze miałam okropne próby robienia naklejek , bo mi albo nie doschły i zdejmując podarłam, a to się pomiętoliły na paznokciu bo źle rozłożyłam :) no totalnie trafiał mnie szlag :P a wczoraj tak lekko mi to szło i zmarnowałam tylko jedną naklejkę na 10 sukces :) :) :) Dobra pora na foootyyy... tadam :
 wyszły całkiem fajnie :) aż nie mogę oderwać oczu od paznokci haha :)
 próbowałam ująć kolor tego brązu ale ciężko było :) zależy też od ustawień w monitorze kolorów zapewne na tablecie widać ten brąz a tutaj już nie bardzo :)
 
 
 
 
ten brązowy lakier to BeBauty zakupiłam go w biedronce już dawno temu i leżał do wczoraj :) za jakies 4.99 zeta :) płytka to jq 41 zakupiona na allegro ale nie mam linku :(  tak więc to wszystko na dzisiaj :) ja lecę robić obiad a wy oglądajcie,czytajcie i piszcie czy wam się podobało :) buziaki :) pa ....

2 komentarze:

  1. Kochana! Wyszly wspaniałe! Nooo na tyle paluszków to schodzi :) dziewczyny wiem ze odbijają tez na folii, a ja jak mam np zapasowa gume to po odbiciu sciagam gume, zakladam kolejna, odbijam i sciagam :) a potem koloruje sobie, pieknie wyszly! Zdolniacha :*

    OdpowiedzUsuń