piątek, 2 października 2015

LAKIER MISS SPORTY FUNTASY HOLOGRAPHIC EFFECT I STEMPEL

Witam po dość długiej przerwie :) tłumaczyć się nie będę bo brak czasu to nie wytłumaczenie :) za to dzisiaj mam potworny dzień od rana :( niby piątek ale nie trzynasty :) a u mnie pech za pechem i czemu ? rano awaria auta, nie wiem czemu ale nie potrafiłam córce zrobić dobierańca wszystko mi się sypało i leciało z rąk :P  potem zgubiłam klucze od domu :( znalazły się :) kotek zawiną spadły z haczyka na klucze :P o mało nie spóźniłyśmy się na autokar z córcią potem masa telefonów od siostrzyczek zmówiły się czy co? raz jedna raz druga :P trzy razy podchodziłam do kompa zgrać fotki :) tel. wyłączony :) mąż uspany po nocnej zmianie, mała w szkole i dzwonek w drzwiach odłączony kurna nie ma mnie :) :) :) dobra wylałam z siebie pora na temat mani :) lakier dostałam od https://www.facebook.com/MissSportyPolska?fref=pb&hc_location=profile_browser wygrałam w konkursie :) już na fp był pokazany ale sam :) bez stempla a dzisiaj postanowiłam go ozdobić :) lakier jest dość płynny i potrzebowałam na porządne krycie trzech cienkich warstw, ale naprawdę mnie to nie zniechęca bo jest boski po nałożeniu swieci się jak miliony monet :) szkoda tylko że taka mała buteleczka :) ale mam nadzieję że go jeszcze dłuuugo będę mogła dostać w drogerii bo kocham go i mam tylko jeden :) a mianowicie już troszkę więcej niż pół :) mogłabym o nim pisać bez końca,lecz i tak nie ujmę tego blasku żadnymi słowami, to trzeba zobaczyć :) na żywo i w słońcu najlepiej :) każdy ogląda mi go na paznokciach ze zdumieniem :) zdjęcia mam nadzieję chociaż trochę wyłapią to o czym piszę :) no ale zobaczymy kochani :) sami ocenicie czy wam się podoba :) teraz popatrzcie na fotki i piszcie swoje spostrzeżenia :)
 na żywo mieni się jeszcze piękniej :) Miss Sporty zrobiło wspaniałe holusie :) :) :) dla mnie są piękne i pomimo trzech warstw nie miałam problemu długiego schnięcia co jest też na wielki plus :) tutaj nie dawałam topu bo podobała mi się taka wersja tego z topem spróbuję kiedy indziej :)
 czyż nie jest prześliczny ? będę go na pewno polecała na Sylwestra :) idealny jak kolorowe fajerwerki :)
 
 
 tutaj już nie mogłam wydobyć z niego nic :( tablet mi się zbuntował :P ale wzorek widać chociaż :) Do usłyszenia :) ja już się żegnam na dzisiaj z wami a was zapraszam do komentowania,o ile wam się podoba :) jak nie to też piszcie czy miałyście/macie ten lakier i jak wasze wrażenia ? buziaki :*

2 komentarze: