czwartek, 17 września 2015

GRANAT ZE ZŁOTKIEM METALICZNYM

Witajcie :) ale mam wenę w tym tygodniu już drugi post :) zaprezentuję wam dzisiaj paznokcie w kolorze granatu od Miss Sporty :) sam lakier jest genialny :0 lekko nabłyszczany, na paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru i jestem mega zadowolona z krycia i wysychania :) stempel odbity lakierem Gold Leaf od Avon :) no cóż wpadłam po uszy z tymi metalicami :):) ;) moje paznokcie jak na razie całe :) odpukać :) mogę już szaleć z lakierami dalej :) wzorek oczywiście z płytki :) polecam wam lakiery od Miss Sporty są na prawdę dosyć fajne i jeden minus który im dam to taki że się szybko kończą :) za małe buteleczki robią :) ale to i plus bo nie zdążą zgęstnieć :)
 aktualnie noszę je już dwa dni :) i nie mam chęci zmywać jak na dzień dzisiejszy :)
 
 
 ten Gold Leaf wyszedł słabiej niż srebrny z tej serii ale nic to na bieli wychodzi super :)
płytka od Olguni:)do zobaczenia kochani :)

4 komentarze:

  1. Fajna plyteczka, a zdobienie bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a płyteczka super :) chociaż na początku miałam z nią spore problemy :) ale już opanowana :)

      Usuń
  2. Zdobienie jest świetne,podoba mi się i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń