wtorek, 14 kwietnia 2015

Płytki z chińskiego centrum

Zdjęcie użytkownika W Moich Żyłach Płynie Lakier.
duża cena 6.90
Witajcie Kochani powiem wam że zaczynam się złościć już bo nie potrafię opanować pewnych funkcji w blogu :( jeśli któras jest chętna pomóc to z miłą chęcią pomoc przyjmę bo ciemna trochę jestem :) ale dziś napiszę wam post o pewnym moim miłym odkryciu :) w moim chińskim centrum pojawiły się stempelki :) i kochani pomimo mojej nieufności zakupiłam sobie dwie płytki :) jedna to :)większa lecz wzorki są drobne ale jak dla mnie ciekawe :) i bardzo dobrze się odbijają co mnie zaskoczyło grawer jest idealny :) a druga to malutka płytka : spodobały mi się różyczki zawsze chciałam mieć choć na jednej płytce i mam :) potem dodam mani z wykorzystaniem obu albo dodatkowo zrobię każdy wzorek na kartce :) życzę wam miłego dnia :)


Zdjęcie użytkownika W Moich Żyłach Płynie Lakier.
mała płytka cena 3.90
Zdjęcie użytkownika W Moich Żyłach Płynie Lakier.
i takie oto stemple z twardymi gumkami :)
 

4 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak Ci się to odbija

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana stempelki są ciężkie do odbijania bo guma jest twarda :) ale stempel który używam z BPS jest idealny postaram się pokazać na zdjęciach ale jak na razie mam awarię aparatu :( a co do samych płytek to nie mam zarzutów żadnych grawer jak pisałam jest dosyć głęboki więc dobrze się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Elu nadzieje ze stempel xl niebawem dojdzie :) :*

    OdpowiedzUsuń