środa, 22 kwietnia 2015

Płytki z Chińskiego centrum-kilka słów

Witajcie moi drodzy :) zrobiłam sobie ostatnio przerwę ale,życie po za netem też istnieje :) obiecałam pokazać wam jak radzą sobie płytki z chińskiego centrum :) wbrew pozorom i obawom które miałam przed kupnem,radzą sobie niezle :) a nawet idealnie :) pokażę wam wzorek odbity z jednej z płytek,a ocenicie sami :) oto moje różyczki ,listki malowałam sama dla uroku :) także kochani ja uważam że jest niezle a płytka z której pochodzą moje różyczki to,ta którą pokazałam wam w poprzednim poscie :) jestem mile zaskoczona płytkami i jak tylko będą nowe wzory w moim Chińczyku to będę brała :) Miłego dnia wam życzę :)
Zdjęcie użytkownika W Moich Żyłach Płynie Lakier.
Zdjęcie użytkownika W Moich Żyłach Płynie Lakier.

2 komentarze:

  1. Kotuś dodaj obserwatorów ale nie google +
    Tych innych ;)
    Piekne różyczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek mówiłam że ciemna jestem i kurna szukam i nie wiem gdzie :)

      Usuń