piątek, 3 lutego 2017

JAK KARNAWAŁ TO KARNAWAŁ - ASTOR W NOWYM WYDANIU

Witam Was późnym wieczorem :)
Dzisiaj przychodzę do Was, z pięknym jak dla mnie duetem dwóch lakierów. Czyli Astor Quick&Shine w kolorze Vibrant Purple 403 i jest to głęboki fiolet po dwóch warstwach nałożonych, jest to lakier który nadaje się również do stemplowania z czego się niezmiernie cieszę :)( ale dzisiaj nie będzie na moich paznokciach stempli ) lakier sam w sobie ma fajną konsystencję, ponieważ przy aplikacji nie rozlewa się na skórki, ma szeroki pędzelek co ułatwia mi dokładną aplikację lakieru na paznokieć,  jest to dla mnie ważne bo zawsze upapram sobie palce malując tymi cienkimi i długimi pędzelkami :P tak już mam :) buteleczka ma 8ml pojemności więc względna pojemność :) i co jeszcze ważne ? wysychanie... a tutaj określam na takie normalne nie schnie jakos błyskawicznie ani również zbyt długo :) w swojej kolekcji mam lakiery o dłuższym czasie wysychania :) daje mu duży plus za to :)
I teraz przejdziemy do topu ...który jak wiecie już, użytkowałam nie raz :) dla mnie jest on przecudowny :*  mieni się jak milion dolarów albo i więcej :) kocham ten efekt na paznokciach i aż żal mi go naprawdę tak męczyć bo jak się skończy to będzie płacz i żałoba :(  top został nałożony w dwóch warstwach cieniusieńkich, ponieważ jedna nie ma takiego efektu o który mi chodzi czyli ten po dwóch warstwach,  po jednej są prześwity fioletowego i lekkie smugi więc mi to nie odpowiadało :) ten top to oczywiście essence holo shimmer o pojemności 10ml, i cienkim ale równym i dość sztywnym pędzelku co również jest plusem w malowaniu nim.
Postanowiłam pomalować wszystkie paznokcie w ten sposób, mamy przecież karnawał i to są już naprawdę ostatnie podrygi takiego mieniącego się manicure, za nim się obejrzymy będzie wiosna :) co do lakierów oba były wygrane, więc jakos cenowo nie wiem dokładnie jak to wygląda ale ponoc na stronie  https://www.facebook.com/imperkosmetykipl/ jest do kupienia astor za naprawdę fajną cenę :) także polecam przejrzeć asortyment ich sklepu :) ja już się z Wami żegnam i życzę spokojnej nocy i kolorowych snów.
 





 

2 komentarze: