poniedziałek, 20 lutego 2017

CEGIEŁKI - STEMPLE

Hej !!!!
Wpadam dzisiaj pokazać nowe zdobienie w końcu znalazłam chwilę, miałam przełożyć to na jutro bo dzisiaj jestem padnięta, rano wyjechałam z córą do Lublina i wróciłam przed wieczorkiem, nie ukrywam padnięta długą jazdą bo wiadomo jak już się człowiek wynurzy to wszystko po drodze :) ale powiedzenie co masz zrobić jutro zrób dzisiaj mnie zmotywowało :) i piszę :)
paznokcie pomalowałam lakierem Full Colour szybkoschnącym, kolor  jasny pomarańcz zakupiony w biedronce kiedyś za 4.99 stał sobie na szafce taki zapomniany :) odkopałam go szukając w biegu lakieru jakiegokolwiek, który byłby szybkoschnący z racji pospiechu, paznokcie malowałam wczoraj wieczorem i bałam się że jak pomaluję innym to zrobią mi się odciski od poduszki :) więc siłą rzeczy padło na pierwszy który zaraz wyschnie.
Kolor dla mnie swietny jak na teraz, ożywia mi te mroczne dni :( mam chyba jakies przesilenie wiosenne już bo ciągle mnie wszystko boli :( , ale wróćmy do lakieru, jest rzadki pędzelek krótki prosto scięty, i nawet dobrze się nim maluje paznokcie, trzeba uważać by nie zalać skórek, ponieważ jest lejący ale.... schnie błyskawicznie :) :) :) nałożyłam trzy cienkie warstwy i poszłam spać :) rano na jednym paznokciu był lekki slad ,ale pokryłam topem i zrównało się :)  dzisiaj zrobiłam ekspresowo stemple, padło na wzór ceglastego jak dla mnie murku i tutaj muszę przyznać się wam że wzorek jest dość wąski i krótki, więc siłą rzeczy nie dało się pokryć całego kciuka i końcówek paznokci, musiałam sztukować :P wybaczcie mi niedociągnięcia plisss... :)
 Na zmianę wzoru nie było już czasu, więc zostało tak jak jest, wzorek pokryłam topem z SensiQue Color zakupionym w naturze za 7.99 bodajże, ciągle szukam swego topu na stemplowe zdobienia co by mi nie rozmazywał :) ten chyba daje radę, ale trzeba robić to szybko i trzema pociągnięciami w miarę nie dociskając pędzelka do paznokcia :) udało się wzór się nie rozmazał, więc pewnie będzie ten top u mnie jakiś czas faworytem, lecz ideału poszukuję w dalszym ciągu :)
Wzorek pochodzi z płytki którą jakiś czas temu zamówiłam na allegro za 13,99 chyba już nie pamiętam ale w innym poscie pisałam wam cenę tej płytki, sama płytka odbija perfekcyjnie wzory jak do tej pory bez zarzutów, chociaż nie wszystkie wzorki jeszcze wypróbowane, ale po kilku już widać że jest wykonana swietnie :) numer płytki to XY 11 jakby ktoś się zastanawiał nad kupnem to polecam :) z góry przepraszam za jakość zdjęć robiona teraz czyli przy paskudnym swietle :( no ale lepszego na razie nie będzie nawet w dzień, bo u nas szaro i buro, mglisto i dżdżysto :) i wietrznie :P  koniec mojego paplania, z wami się żegnam i życzę kolorowych snów a sama lecę poczytać książkę do snu :) która czekała na mnie po powrocie na wycieraczce :) hyhyhy chyba pora zakupić jakąs skrzynkę chociażby :P Dobranoc :*
 
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Świetny mani! Bardzo podobają mi się wzory z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja też bardzo ją lubię :) i ostatnio ciągle jest w użytkowaniu :)

      Usuń