niedziela, 18 czerwca 2017

NAKLEJKI - Z CHIŃSKIEGO CENTRUM W ROLI GŁÓWNEJ

Hej! robaczki :) pamiętacie mnie jeszcze prawda ? :)
Witam po przerwie :* stęskniłam się za wami, lecz nie miałam co pokazać :( strasznie połamały mi się paznokcie :( i wiecie troszkę zajęło czasu by odrosły w miarę zregenerowane i są, mega krótkie jak na mnie, ale nic nie poradzę muszę się przyzwyczaić. Dłubanie w ogródku prace w domu bez rękawiczek robią swoje :(  no ale ja nie potrafię pielić w rękawiczkach :) ale do rzeczy.....
Jakis czas temu mąż zakupił mi naklejki w chińskim centrum, pokazywałam je na stronce fb ale przypomnę i tutaj, naklejek na jednym arkuszu jest 12 różnych wzorów po 10 szt. naklejek na obie ręce, naklejki są przeróżne :) co na prawdę mnie cieszy,bo wybór jest ogromny od dawna miałam ochotę popróbować tej metody zdobienia ale nie było mi po drodze :) a to się bałam że cos zepsuję, a to nie miałam dostępu do naklejek stacjonarnie a w allegro po prostu stwierdziłam że się nie opłaca płacić za arkusz na 10 paznokci 1zł a przesyłka 9 :) jak zamawiać to najlepiej hurtowo, lecz ja bałam się że wywalę kasę w błoto i nic z tego nie będzie:(
Ale skoro mąż mi sprawił taki ogrom naklejek, bo dostałam aż dwa duże arkusze za cenę 5 zł za jeden arkusz to pomyślałam no raj ..... a kilka dni wcześniej zrobiłam mani z naklejek które dostałam od mojej ukochanej Olci z paznokciowelovee i byłam już po próbie, oczywiście straty były bo wrzuciłam naklejkę do wody  zapominając zdjąć folię ochronną :P ale pokochałam naklejki :) do tego stopnia że będąc w piątek w miescie mężus zabrał mnie do chińczyka i wybrałam sobie jeszcze dwa takie arkusze :) z innymi motywami :) zaopatrzyłam się już w motyw jesienny no cudne te krajobrazy ale pochwalę się nimi kiedy indziej :) teraz pora na mani.... podkład oczywiście odżywka do paznokci czarna z golden rose, do której wróciłam gdy nic już mi nie pomagało i jeeest paznokcie rosną powoli,  na to biały lakier z GR seria Rich Color i potem już naklejki kwiatowe :) cudowne kocham motyw kwiatów na paznokciach :)
Dobra dosyć mojego ględzenia pora na fotki aaa dodam że naklejki są bardzo dobrej jakości, nie rozrywają się nie rozciągają jak to mi się zdarzyło z innymi i co najważniejsze po zabezpieczeniu topem który położyłam dwie warstwy na naklejkę trzymały mi się cały tydzień,, ba jeszcze je mam :) lecz już końcówki uległy zniszczeniu przez moczenie łapek w wodzie :) czyli zaliczam jakies 7-8 dni to bardzo dużo :) nie zawiodłam się na chińczyku ani razu, brałam tam też kilka płytek i serio swietnie się sprawują :* także polecam :) większego wyboru naklejek nie było :( ubolewam ale zabrałam te najładniejsze :) zapraszam na oglądanie zdjęć :)
 
 
 



Tak więc to są moje piękności :) prawda że sliczne ? moje dwa ulubione motywy to kwiaty, zeberki i pantery, moje kochanie wie co lubię :) i pokazuje mi to co raz częściej a mnie to bardzo cieszy :) Z wami się już na dzisiaj żegnam i życzę spokojnego wieczoru i słodkich snów :) kochani pa :*



1 komentarz:

  1. Piekny motyw! Ja kocham łączyć naklejki z normalnym lakierem, tzn na dwóch naklejki a reszta w jakims pasującym kolorku. Dobrze jest poćwiczyć. Mi tez sie czasem zapomni o folii :D albo przerwie mi sie naklejka albo inne dziwne rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń