piątek, 14 lipca 2017

PLAŻA - WAKACYJNY SPACER WE DWOJE

Hejka !
To ja wyrodna blogerka :)  jej jak to ostatnio ciężko spiąć tyłek i cos nabazgrać na paznokciach, a już najciężej to obfocić i skleić kilka zdań na blogu :) wybaczycie prawda ? i dajcie mi kopa bo samej nie idzie się zmobilizować :) wakacje młoda w domu niby czasu więcej miało być, a tu nie ma go wcale :) remont przedpokoju teraz mam, ale jutro kończymy więc dzisiaj jest ten dzień, w którym musiałam spiąć tyłek i pomalować paznokcie, nie żeby nie były malowane długo :) były ale na kolor jeden aby przetrwały remontowe moczenie łapek w wodzie :) dzisiaj kopa dostałam od mojej iskierki :) i obiecałam że na bank ogarnę blog udało się :) :* dzięki Olgus :*
 
 
Ok zdobienie moje dzisiejsze powstało, że tak powiem z moich marzeń wakacyjnych :P ostatnio mamy z mężem mało czasu dla siebie i mam nadzieję że następny tydzień jego urlopu będzie tylko dla nas :) jestem cholernie sentymentalną romantyczką .... i taki wieczór marzy mi się od początku sezonu wakacyjnego, zrobiłam sobie go na paznokciach jak na razie :) i czekam na real, do tego zdobienia użyłam trzech lakierów z których powstał gradient, oczywiście na podkładzie bieli z GR serii rich color, lakiery którymi robiłam ów gradient to Rimmel London 400 tangerine tent, Editt kosmetics i miss sporty quick dry, na tak powstałe tło zdobienie zrobiłam stemplami z 4 różnych płytek :) z każdej po wzorku :) taki misz- masz na dwóch paznokciach ręki wzór pary jest taki sam :) reszta to już każdy inny, wzorki pokryte topem od sensique.
 
 
Mam nadzieję, że paznokciowy romantyzm na moich dłoniach porwie i Was w dalekie gorące i romantyczne plaże , ja po dzisiejszym dniu spędzonym między grządkami ogródka jestem padnięta :P jedyne co mi się teraz marzy to gorąca kąpiel i filiżanka melisy na lepsze spanie :)
 Wam mówię już Dobranoc..... i zmykam się zrelaksować :* Do zobaczenia :*
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz