środa, 9 sierpnia 2017

NOWOSCI - WYGRANA PACZUSZKA LAKIEROWA

 
Witam, dzisiaj będzie o wygranej niespodziance lakierowej, jej zawartości i mani z dwiema buteleczkami w roli głównej :)
Ostatnio zostałam nagrodzona na grupie https://www.facebook.com/groups/844018582412984/?ref=group_header  za moje ostatnie zdobienie czyli gradient z romantycznym akcentem pary  na plaży :) dostałam ekspresową przesyłkę, a w niej znalazłam trzy piękne lakiery, oczywiście moja radość była ogromna, ponieważ takich nie mam w swojej kolekcji jeszcze :) czyli Sally Hansen hard As nails 210 flirt kolor obłędny głęboki bordo z lekkim mieniącym się jakby metalic lub brokat ? ale to jest tak delikatny efekt, że normalnie go nie widać tylko pod swiatłem lub w słońcu, nie mogłam żadnym aparatem go ująć :( ale nic to, jak któras z Was posiada to wie o czym piszę :) co do malowania to miałam z nim problem ponieważ jedna warstwa prześwituje ale i smugi robi więc musiałam malować szybko i nabierać go sporo na pędzelek, no i oczywiście minimum to dwie warstwy trzeba nałożyć, pędzelek cienki równo scięty nie mój ulubieniec ale dla efektu końcowego warto się pomęczyć  pojemność to 11,8ml czyli butla spora :) i super bo piękny jest i wart uwagi.
 
Kolejny lakier, którego użyłam na paznokieć palca serdecznego to Manhattan Last & Shine o numerze 340 i jest to Magnolia Love intensywny kolor o żelowym wykończeniu kryje po prostu rewelacyjnie :) jedna warstwa i paznokieć pokryty idealnie za jednym pociągnięciem pędzelka, który jest wprost idealny szeroki i np. na wszystkich paznokciach oprócz kciuka wystarczyło jedno pociągnięcie i cały paznokieć pokryty lakierem :) czuję że to będzie mój numer 1 wśród wszystkich lakierów pod względem krycia i wysychania, schnie błyskawicznie :) pojemność to 10ml i to są te dwa lakiery, które użyłam w dzisiejszym zdobieniu.
 
 Ale mówiłam już że dostałam ich trzy, a więc ostatni lakier to lakier firmy Astor nr.310 Carnival Fever, jego nie używałam jeszcze więc o kolorze się nie wypowiem, ale miałam w swojej kolekcji już tę serię Quick & Shine i powiem, że również jestem zadowolona z tej serii kolory są żywe intensywne i dobrze kryjące a nawet nadają się do stemplowania :) co tym bardziej mnie raduje :) lakier ma 8ml. pojemności szeroki pędzelek który uwielbiam :) i w miarę szybkie schnięcie co też jest na plus u mnie. Dzisiaj się rozpisałam troszkę ale chciałam opisać dokładnie lakiery które naprawdę polecam i są warte uwagi bo na paznokciach wyglądają obłędnie :) nosiłam ten mani ponad tydzień więc trzymał się dość długo i dobrze :) a i top który użyłam to top z sensique jest też fajny i nabłyszcza jak żelowy :) trzymajcie się i do szybkiego usłyszenia, bo mam już kolejną piękność na paznokciach, która jutro zostanie obfocona, obrobiona i opisana mam nadzieję jeszcze jutro :) paaaa






1 komentarz:

  1. pięknie! ;) podoało mi sie to mani, bardzo ładne <3 czekam na holo :)

    OdpowiedzUsuń