piątek, 22 września 2017

PRZECUDNY HOLO GOLDEN ROSE

Witam !
wiem długo mnie nie było, ale nie będę się usprawiedliwiać :P Leń po prostu :)
 
Dzisiaj chciałam skorzystać z momentu, że mi net nie szwankuje i opisać piękny lakier holograficzny od Golden Rose, jest to odcień niebieski o numerku 06.
Jak go zobaczyłam to nie mogłam się powstrzymać i pomimo że na moją kieszeń jest ciutkę za drogi i na co dzień nie kupuję lakierów w takiej cenie , bo kosztuje w mojej drogerii 20zł to mój mąż postanowił za mnie, że jednak go kupi swojej żonie, i tak o to dostałam go w swoje łapki :) kocham tego mojego łobuza :P
Więc lakier jest po prostu cudowny w buteleczce i jeszcze piękniejszy na paznokciach, które pokryłam dwoma warstwami tego cudeńka oczywiście na podkładzie błękitu, GR z serii Rich Color o numerze 150 niestety tego podkładu solo oczywiście nie mam gdyż tak byłam podniecona tym holosiem, że zapomniałam zrobić fotkę tego błękitnego podkładu :P lakier holograficzny mieni się jak miliony monet :P a nawet piękniej :O no cudo jestem w nim zakochana po uszy, i najchętniej malowałabym nim na okrągło. Maluje się nim dość fajnie nie smuży i nie miałam problemów by nim malować, pomimo że pędzelek jest scięty na równo i niezbyt szeroki, ale całkiem sprawnie się nim maluje. 
Dodam też że robiłam próbę stemplowania nim, na czarnej starej karcie z orange i wyszła nawet obiecująco, zresztą próbowałam na granatowym lakierze już i wyszło dość słabo na zdjęciach ale na paznokciach na żywo było go widać może ten granat podkładowy był za jasny i temu tak ? na karcie wyszło bardziej widocznie, lecz można zaliczyć go do stemplujących lakierów :) o ile trafi się z głęboką czernią lub odbije wzorek przezroczystym stemplem dwa razy :)
Ja na dzisiaj się  z Wami żegnam i życzę udanego wieczoru i weekendu :* a sama zmykam pod kołderkę bo zimno :( 
A zapomniałabym pierwsze 3 zdjęcia zrobione wieczorem przy żarówce, a kolejne 3 w swietle dziennym :) za którym latałam po całym mieszkaniu :P
 
 
 
 
 
 
 


2 komentarze: