piątek, 6 października 2017

CZAS NA RELAX PRZY KAWIE

Witam serdecznie !
Dzisiaj opowiem wam o zdobieniu, które zapewne zainteresuje miłośniczki kawy !
Tak kawy pod każdą postacią, ja np. uwielbiam cappuccino w każdym smaku i wydaniu :) jestem wierna mojej kawce od czasów kiedy to przestałam pić prawdziwą z powodów zdrowotnych :P nie będę się rozpisywać jakich, bo ja tu nie  o tym :) od jakiegoś czasu wpadła mi w oko płytka z motywem kawy i strasznie się na nią napaliłam, wiecie jak to jest widzicie cos  i te od razu wow w oczach i w głowie oznacza że już przepadłyście z kretesem :) ja przepadłam z miłości do tej płytki, klikając  i przeglądając kolejne strony allegro, bo tam ją właśnie wyszukałam, no i widząc te ziarenka kawy (chyba z tęsknoty że nie piłam jej wieki a ciągle mi pachnie cudnie ) serduszko mi zabiło w rytmie cha-cha :P i powiedziałam sobie Elka musisz ją mieć :* i zamówiłam :* płytki z tej serii możecie znaleźć pod tym linkiem u sprzedawcy NALA sklep - http://allegro.pl/nowa-seria-blaszka-plytka-do-stempelkow-30-wzorow-i6892438576.html płytki są po prostu przecudne i odbijają się swietnie :) były jeszcze dwa wzory które mnie urzekły ale obecnie jest ich brak :( to łapacze snów o nr.  XY -Z23 i taka na której są kwiaty i liscie :) o nr. XY-Z06 po prostu nieziemsko piękne kocham kwiaty i liscie.
Płytki te są po prostu swietne nie tylko za to że dobrze się z nich odbija wzór, ale też mają bardzo duże wzory na całe paznokcie  i nawet szerokie kciuki jak u mnie, są im nie straszne :) wzorki również są długie, na dłuższe paznokcie są rewelacyjne, to też plus dla nich ogromny bo ja czasem jak mi się uda i urosną długie, to mam problem już ze stemplami na całe paznokcie a z tych płytek naprawdę każda sobie dopasuje do własnych paznokci :*
Ja dzisiaj zrobiłam wzorki pojedyncze, ponieważ miałam problem z lakierem czarnym, na większych wzorach mi nie współgrał ze stemplem przezroczystym (z innymi lakierami np.,astor czerwony czy metalicznymi z Avon radzi sobie swietnie,  no ale kawa ma być czarna :) więc dzisiaj zrobiłam małe wzorki. Lakier bazowy to lakier Wibo imitujący efekt skóry czyli nudziak, wzorek pokryłam topem z Sensique, który na zwykłych lakierach ma wykończenie bardzo takie żelowe, błyszczące, na tym lakierze o tej strukturze lekko chropowatej nie jest zbyt widoczny, struktura ta jakby go po prostu wciągnęła :) ale wygląda dosyć fajnie naturalnie niezbyt błyszcząco.
Dobra wszystko już napisałam i dopiero zorientowałam się że mi czcionka spłatała figle :O nic to wybaczcie piszę dziś ten post z dolotu i nie mam cierpliwości poprawiać :P  nie obrazicie się co nie ?
Pora na zdjęcia a z Wami się na dziś żegnam spokojnego wieczoru i dobrej nocki :*





 

2 komentarze:

  1. Super jest ta płytka, i bardzo fajnie to połączyła sobie. Ekstra 😊 podobają mi się te wzory i widzę takie w swojej kuchni na ścianie 😁

    OdpowiedzUsuń