sobota, 30 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNE ŚNIEŻYNKI

Witam Was po swiętach :)
Jak samopoczucia ? wagi przybyło sporo ? czy tak jak u mnie nic :)
Jak wiecie troszkę podupadłam na zdrowiu i niestety musiałam zrobić przerwę w malowaniu paznokci :( ale... już jestem co nie znaczy też, że jest już ok ze zdrowiem no więc nie :P ale ja nie o tym .......
 Dzisiaj znalazłam chwilkę by napisać Wam co nosiłam w swięta na paznokciach, moim pomysłem było pokombinować z malowaniem na macie ale ... że lakiery to smrodki to nie chciałam jeszcze tego zbyt dużo wdychać i poszłam w szybkie stemple, lakier bazowy to lakier firmy Bell chrome matt jest to satynowe wykończenie wspaniale się wkomponował w swiąteczny klimat swoim kolorem :) na paznokciu u palca serdecznego mamy lakier z Miss sporty kolor złoty seria clubbing color bardzo fajne delikatne złotko :) zdobienie czyli śnieżynki powstały przy pomocy płytki zakupionej w katalogu Avon jest to płytka swiąteczna z którą jak czytałam na kilku grupach dziewczyny miały problem, mi ona nie sprawiała żadnego problemu przy odbijaniu, więc uważam że wina leży po stronie stempla tego z zestawu odbijałam ją różnymi lakierami i nawet te słabo widoczne lakiery na bieli odbijały cały wzorek :) polecam próbować nie wyrzucać płytki tylko zmienić stempel :P śnieżynki, które robiłam były połączeniem kilku wzorków z tej płytki bo chodziło mi o wielkość ich :) czyli różnej wielkości na jednym paznokciu. 
Dzisiaj się nie będę rozpisywać długo bo fakt jestem trochę zmęczona spędziłam pół dnia w przychodni w kolejce :P bo czekają mnie jeszcze badania, ale postanowiłam sobie że ten rok zakończę postem :) Wam kochani życzę zdrówka jak najwięcej bo to jest najważniejsze piszę to z własnej tęsknoty za zdrowiem i miłości, oczywiście na co dzień, udanego sylwestra i braku kaca :) ja spędzam wieczór w domu z rodziną przy Pikolo :) Szczęsliwego Nowego Roku :*
 
 
 






 

5 komentarzy: