poniedziałek, 22 stycznia 2018

SYRENI BLASK

Witam !
Dzisiaj przychodzę do Was z połączeniem metalic, lakier perłowy i holo shimmer, na bogato :)
Ale po długiej przerwie postanowiłam poprawić sobie humor pełnym blaskiem na paznokciach. Z góry przepraszam Was za to że moje palce błyszczą od holo ale wyszłam z wprawy i przy malowaniu ręka tak mi latała, że zalałam skórki :) wina też mego samopoczucia,ktore jest ostatnio na skraju wyczerpania fizycznego i psychicznego, no i nie udało mi się doczyścić ich pędzelkiem jak to holo drobinki się rozlały i nie mogłam domyć :P mam błysk po całości :)
Ale do rzeczy, lakier bazowy na 4 paznokciach u dłoni to Golden Rose Metals cudny maluszek koloru jak to ja nazwałam miedzianego :P położyłam go 3 cienkie warstwy na serdecznym paznokciu jest lakier firmy Paola beauty perłowy, i tak było na początku, lecz mnie to strasznie nudziło hihi musiałam dołożyć im blasku, więc oba kolory bazowe pokryłam holo shimmerem od essence i powstał piękny kolor różowej poświaty na tej miedzi od GR i piękny syreni błękit na perłowym niebieskim lakierze od Paola.
I teraz zaczęły się schody, ponieważ nie mogłam w żaden sposób ująć tego koloru aparatem przez co  bardzo ubolewam ;(  no ale nic ja cieszę się tym co widzę na moich pazurkach, jestem mile zaskoczona efektem końcowym jaki powstał z tych połączeń kolorów i tym blaskiem który bije mi po oczach, więc polecam eksperymentować z takimi lakierami bo czasem może powstać swietny nowy kolor :P
Lakiery Golden Rose Metals dostępne są w sklepach kosmetycznych a ich ceny różnią się w zależności od oczywiście marży w sklepie ja za swój zapłaciłam cos około 7 zł, lakier Paola kupiłam w sklepie wszystko po 5,99 i kosztował mnie 2,90  jego też trzeba kłaść około 3 warstw by otrzymać równomierny kolor ponieważ jedna warstwa prześwituje, i lakier essence holo shimmer jest w mojej kolekcji dzięki wygranej kiedyś w konkursie u essence.
Wam życzę już spokojnej nocki i kolorowych snów, a ja wracam do relaksowania się z książką Reginy Brett pt. ,,Jestes Cudem ''
 
 
 
 
 






2 komentarze: