niedziela, 22 kwietnia 2018

GRADIENT & SUMMER

Hello Smmer !
U mnie lato na paznokciach i na dworze też po 25 stopni :) więc korzystam i nadrabiam w ogródku, sieję warzywka, sadzę krzaczki owocowe i zmalowuję wakacyjne paznokcie......kocham taką pogodę :) temperatura jest dla mnie najlepsza ponieważ źle znoszę upały :(  więc korzystam z tego pierwszego ciepełka.
Wrócimy teraz do paznokci ........a więc zmalowałam najpierw gradient na podkładzie
1.odżywka z GR czarna
2.biały lakier GR rich color nr.76
3.lakiery Miss Sporty
I taki gradient solo nosiłam jakąs dobę ? :) nie lubię lakieru solo :P a strasznie kocham stemplowe wzorki, więc powstało z tego bardzo wakacyjne zdobienie typowo plażowe ;) uwielbiam palmy i różowe flamingi, wzorki są zrobione z płytki którą kupiłam w chińskim centrum w zestawie (płytka, stempelek i skrobak) zestaw kosztował 8zł w moim chińczyku płytka to XY-E08 z zestawu użyłam tylko płytki ponieważ kocham stemplować przezroczystą gumą i na razie nie zamieniam jej na żadną inną ale stempelek z zestawu oczywiście odbija tylko wiadomo jest to ta zielona guma która wymaga obróbki :) po próbie stemplowania nią te mniejsze wzorki odbijały się jakos w miarę ładnie, ale z większymi był już problem, ja nie używam tych twardych stempli czasem tylko do zrobienia naklejki na stemplu :) ale po dopieszczeniu tego zielonego stempla da się nim oczywiście cos odbijać.
Sama płytka po odtłuszczeniu odbija się bardzo dobrze tylko tu jest mały problem ze stemplem przezroczystym ja mam dosyć twardy i większe wzorki ciężko mi pobrać z płytki, ale żółta żelowa guma miękka bardzo i lepka daję radę z tymi wzorkami perfekcyjnie, może to też zależy od lakieru którym stemplowałam, lecz próbowałam wieloma różnymi lakierami i niektóre brały ten wzorek cały inne nie :( może technika moja wyszła z wprawy :)
Dobra kochane moje koniec paplaniny pora na zdjęcia tylko łagodnie mnie tu potraktować :P  nie wyszło to najlepiej ale nosiłam 7 dni i przetrwały pracę w ogródku bez rękawiczek :P (nie umiem nic robić w rękawiczkach)  więc były naprawdę długo na moich paznokciach i pewnie byłyby jeszcze dłużej gdyby mi top nie spękał i brzydko wyglądały te ryski na nich ; no to jedziemy ...........z tym koksem ;) do usłyszenia, buziaki :* :* :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz: