czwartek, 12 kwietnia 2018

GOLDEN ROSE HOLOGRAPHIC PLUS STEMPLE

Witam
dzisiaj chcę Wam pokazać lakier golden rose holographic w trochę innej odsłonie, ponieważ już był na blogu solo, dziś postanowiłam trochę go urozmaicić i dodać wzorek z płytki do stemplowania.
Przypomnę tylko szybko, że sam lakier kosztował 19.99 w moim sklepie kosmetycznym i jest to efekt holograficzny o nr. 06 pod ten lakier dałam również z golden rose lakier z seri rich color i to taki jasny niebieski kolor o nr. 150 cena jakies 6.50, holo położyłam na niego 3 cienkie warstwy by efekt był widoczny bardzo.
Stemple robiłam lakierem z Sally Hansen seria Xtreme kolor flirt nr. 210 , bardzo dobrze się nim stempluje ponieważ jest lakierem z drobinkami jakby  syrenka, sam lakier jest bardzo rzadkiej konsystencji co nie przeszkadzało w robieniu nim stempli a sam wzorek jest wyraźny :) tak więc polecam go do wzorków :) lakier dostępny w drogeriach Rossman i innych kosmetycznych sklepach ceny niestety nie znam bo ten akurat dostałam za wygraną w konkursie.
Jeśli chodzi o trwałość mani to utrzymał mi się 7 dni bez szwanku na paznokciach pomimo tylu warstw :) nie było najmniejszego odprysku, oba lakiery bardzo polecam bo są przepiękne i cudnie wyglądają na paznokciach, zresztą sami ocenicie po obejrzeniu zdjęć, które naprawdę były wyzwaniem, ponieważ nie mogłam uchwycić jego piękna to raz, a dwa moim nowym aparatem jeszcze muszę nauczyć się obsługiwać i ustawiać tak by efekty były jak najlepsze :* Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia :*
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz