sobota, 27 czerwca 2015

Paryż w neonowym klimacie :)

Witam Kochani wczoraj miałam koniec roku szkolnego u córci :) więc wspólnymi siłami wymysliłysmy moje mani :) z pomocą przyszła płytka oczywiście :) i lakier neonowy Lemax :) Płytka to JQ38. Ten wzór to również z tęsknoty za Mamą która wyjechała do Francji a ja cholernie za nią tęsknię :( ale do końca lipca już nie długo i wraca :) wzór oczywiście zrobiony z problemami bo nie mogłam znaleźć czerni odpowiedniej w lakierach ale mini sensiqe sobie poradził :) tyle że już go nie ma :( Oczywiście córunia zdała z bardzo dobrymi ocenami :) ( Dumna jestem :) ) a ja za 7godzin stania w szkole za świadectwem :) musiałam nagrodzić nas obie :) jak się domyślacie nowymi lakierami :) ale to innym razem pokażę na Fp już :) teraz zdobienie :) mnie nie powala ale postanowiłam jednak pokazać :) Trzymajcie się cieplutko my mamy już Wakacje :)

2 komentarze:

  1. Piękne, a z chęcią pooglądalabym więcej zdjęć z tym zdobieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedno udało mi się zrobić tabletem w miarę dobrze reszta poszła do kosza bo tak paskudnie na dworze było :( zero słońca i ciężko ująć w kolorach :) Dziękuję za opinię :)

      Usuń