sobota, 4 lipca 2015

Metalic Platinum Petal od Avon

Witam Was kochani :) Dzisiaj pod lupkę wzięłam lakier z Avon'u i troszkę nim postemplowałam :) jest to piękny srebrny metalic idealnie nadający się do stemplowania :) Lakier nosi nazwę Platinum Petal Metalic effects jako konsultantka firmy Avon zakupiłam go jakiś czas temu za 9.99 obecnie nie ma go w katalogu ale czasami dostępny jest online :) za 27zł teraz planuję dokupić kolor złoty do kolekcji :) są jeszcze inne kolorki tych lakierów mam zamiar zgromadzić wszystkie :) jak cena spadnie :) lakier jest dość rzadki ale to wcale nie przeszkadza w stemplowaniu i super :) po niżej pokażę wam zdobienie które zrobiłam na bieli od GR Rich Color  i płytkę z której jest wzorek no i oczywiście lakier Metalic którym zrobione jest zdobienie :) Miłego dnia kochani :)




9 komentarzy:

  1. Ale śliczne paznokcie, bardzo fajne ^-^ Ja sobie teraz kupiłam taki fajny kremowo-matowy za 12 zł i kolor piękny ale szybko się łuszczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz ;) pięknie to wygląda! ;) Zdolniacha, dawaj więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że niedługo zacznie być więcej :) lato kochana wakacje :) mała w domu i co chwilę mamo to mamo tamto jak uda mi się pomalować paznokcie to już cud :) a ostemplować to już nawet nie mam jak :( wróci babcia to będę miała luz bo będzie babcie męczyć hihi :)

      Usuń
  3. Przepięknie odbija! Widziałabym go na takim pastelowym niebieskim <3
    Mam tę płytkę i akurat ten wzór nie chce mi się odbijać, nawet lakierami do stemplowania. Pozostałe 3 działają, a ten nie chce. Ja to mam farta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam z nią problem od samego początku i powiem tak raz odbija raz nie ale zależy to też od nacisku zdrapki :) przekonałam się sama :)

      Usuń
  4. Piękne zdobienie :D
    Metalic śliczne się przebija na białym tle :D

    OdpowiedzUsuń