wtorek, 21 lipca 2015

Neonowa Panterka

Witam :) W dzisiejszym poscie pokażę Wam neonową panterkę :) Ale to po kolei :) Najpierw przyznam się Wam kochane że ja jestem ogromną miłosniczką motywów zwierzęcych :) panterka i zeberka to cos za czym przepadam :) dałabym się chyba pokroić dla zdobycia rzeczy z tymi motywami :) :) :) Mam jeszcze bzika na punkcie logo Playboy ale to już kiedy indziej obgadam :) także co nieco już wiecie o moich słabościach i miłościach :) teraz przejdziemy do paznokci :) Na początek pomalowałam je odżywką z GR diamentową, potem biały lakier również GR rich color jedna warstwa :) na tak przygotowany podkład dałam neonowy pomarańcz z Safari :) wyszła niezła żarówa :) dwie warstwy dla pokrycia dokładnego bieli :)
potem użyłam lakieru z Avon metalicznego złotka na plamki i czarnego sensiqe z cienkim pędzelkiem do obrysowania plamek :)





  • i na koniec lakiery których użyłam do tego zdobienia  niestety brak numerków na niektórych buteleczkach :( miałam ostatnio brak weny ,ale panterka mnie uleczyła :) Dziękuję Wam za to że jesteście tu i odwiedzacie mój blog :) Bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszego prowadzenia bloga . Dla mojej blogowej Mamusi która daje mi przyjaźń i bardzo cenne rady co do pisania postów wielkie dzięki i buziaki za to <3   dla Olgi z bloga https://www.facebook.com/pages/Paznokciowe-Lovee/651448641590897   a dla was Miłego wieczoru życzę i spokojnej nocy :)                                                                                                                                                                        

2 komentarze:

  1. Super zdobienie,ja nigdy nie przepadalam za motywami zwierzęcymi ale może czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Marzenko :) na fajnym lakierze wyglądają nieziemsko :) byłam na festynie ostatnio z tym zdobieniem i powiem ci że gapiów miałam dość sporo :) aż myślałam że schowam rączki do kieszeni haha :)

      Usuń