sobota, 18 lipca 2015

NOWOSCI W PŁYTKACH :)

Witam Was Kochanieńkie :) Dzis mam brak weny twórczej więc pokażę wam płytki które zakupiłam jakiś czas temu na allegro od sprzedawcy który sprowadza bezpośrednio z zagranicznych stron płytki prosto na nasz adres i bez kosztów przesyłki a oto link : http://allegro.pl/plytka-do-zdobien-stempel-zdrapka-duzy-wybor-i5376063946.html na początku bałam się zamówić od tego sprzedawcy bo był to początek ich aukcji i nie było jeszcze żadnych opinii o tym czy jest to wiarygodny sprzedawca :) Ale tak mnie korciła cena płytek że zamówiłam na próbę 6 płytek po 3 zł każda, płytki te co wzięłam to JQ :) No i Kochani ja jestem zadowolona czekałam na paczuszkę równo dwa tygodnie:) także nie jest to wielki okres oczekiwań :) zdarza się oczywiście dłuższy czas czekania,ale kontakt ze sprzedającym jest bardzo dobry :) płytki jakościowo IDEALNE :) każda odbija się super :) na stronie sprzedawcy są różne rzeczy od płytek po lampy UV,LED i różne akcesoria do paznokci jak również kosmetyki :) ale żeby nie przedłużać pokażę Wam moje 6 sztuk płytek :) jak widzicie tu jedna już otwarta i użyta :) ale sprawdzone są już wszystkie :) Polecam wam z czystym sercem sprzedawcę :)

2 komentarze:

  1. Miiiiisia, więcej zdjęć ładuj ;) opisz płyteczki ;) jaki numer mają ;) tak mi mało infomacji do czytania na Twoim blogu, ja chceeee wieeeeceeeej

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha jak się nauczę bo ja ostatnio jakas taka popędzona jestem i chcę wszystko zwięzle bez paplania bo jak się rozpiszę to będziesz musiała książkę czytać :) ale ok wezmę rady do serca :) Buziak Misiunia :)

    OdpowiedzUsuń