wtorek, 14 lipca 2015

Powiew romantyzmu :)

Dzień Dobry Bardzo :) uradowana jestem bo mam trochę czasu na napisanie posta córcia została u cioci a ja mam czas dla siebie :) dzisiaj pochwalę się zdobyczą którą zamówił mi mój małżonek :) (kochany urwis ) zakochałam się w tej płytce od pierwszej chwili gdy ją wypatrzyłam na allegro :)a jak już znalazłam ja najtaniej bo za 16zl to mąż siadł i zamówił <3. Mam z nią mały problem bo ma rysę na wzorkach zrobioną laserem i niestety odbija się ona razem ze wzorkiem :( ale nic to da się potem ją zmazac :) no i ciężko odbijac mi wzorki nią bo nie całkiem to idzie wzór odbija się kawałkiem :( muszę opatentować jakiś trik na nią bo jest cudna :) wzorek robiony na szybko bo spieszyłam się na urodziny chrześnicy :) ale jest :) zdjęcia marne bo u mnie od paru dni pada i jest ponuro całymi dniami :P ciężko wyłapać tabletem ostrość . Więc kochani lakier bazowy to Avon Metalic Arctic Steel :) z ostatnich zdobyczy z Avon :) stemplowałam czarnym GR Rich Color nr.35 wzorek jest łączony z dwóch płytek,czyli para jest z nowej płytki a napis u góry I <3 z innej płytki dodałam bo tak jakos mi pusto było :)



6 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczna plyteczka, podoba mi sie to zakochane zdobienie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej śliczne to ♥ chcę takie. Nie kuś mnie kobieto do wydawania pieniędzy zwłaszcza na paznokcie ostatnio tyle se lakierów kupiłam że nie wiem nawet po co. Piękne może kiedyś chętnie kupię.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie Ci wyszlo,bardzo romantyczne :-P

    OdpowiedzUsuń