niedziela, 2 sierpnia 2015

Z NAJNOWSZEJ PŁYTKI OD KOCHANEJ OLGI - DRZEWKO

Witam :) dzisiejszy post jest o zdobieniu na które długo czekałam, bardzo podobała mi się płytka z motywem tego jak ja to nazywam drzewka :) i moja kochana blogerowa przyjaciółka Olga z https://www.facebook.com/pages/Paznokciowe-Lovee/651448641590897?fref=nf podarowała mi ją :) nie będę tutaj się rozpisywać jak jestem wdzięczna, bo to jest wiadome :) To jedyna najbliższa mi duszyczka jaką znam :) Dziękuję raz jeszcze Olgus <3 teraz czas na zdobienie i opis krótki :) lakiery które użyłam to : lakier od https://www.facebook.com/PierreReneUroda?fref=nf który wygrałam jakiś czas temu :) kolor Oriental coral nr.310 stęplowałam czarnym lakierem z GR Rich Color nr.35 , no i oczywiście moja nie odłączna odżywka z GR Diamentowa :) pora n fotki :)
 
 
 
 
Mam nadzieję że zdobienie przypadło wam do gustu,bo mi bardzo :) mam już kolejny pomysł na to drzewko :) troszkę je ubarwić kwiatami :) dzisiaj zbrakło mi czasu, mani musiało być proste i szybkie bo spieszyłam się na festyn z rodzinką :) dziękuję Wam za każdy komentarz :)  Miłej Niedzieli :)

6 komentarzy:

  1. Płytka jest świetna a twoje Pazurki są wręcz rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenka :) pazurki pierwszy raz tak długie aż ciężko mi się przyzwyczaić do stemplowania ich bo czasem sprawiają kłopot :) wyginając się :) i przesuwa się wzór ale to zależy od wzoru też :) szachy były krzywe a ten jest ok :)

      Usuń
  2. Kochana, bardzo mi miło czytać to :* Kocham Cię Slicznotko. Zawsze moge na Ciebie liczyc, jestes niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie miło pisać o Tobie :) mogłabym tak bez końca ale ktoś mnie wezmie za psychopatke nie długo hahahaha co ja poradzę że jesteś dla mnie jak druga połówka duszy :) Kocham Cię mocno :) <3

      Usuń
  3. Śliczne paznokcie mega długie, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki od dziś są mega króciutkie :( połamały mi się kciuki i obcięłam do zera :(

      Usuń