środa, 5 sierpnia 2015

ZIELONO MI

Witam was kochani dzisiaj kolejne zdobienie z płytki którą dostałam od Olgi :) płytka jest cudowna odbija idealnie wzorki, nie ma z nią najmniejszego problemu :)z czego zadowolona jestem bardzo.Lakier to Wibo  HELLO SUMMER nr.7 przepiękny kolor zakupiony w Rossmanie za około 6zł, z tej serii mam tylko jeden nad czym ubolewam bo to piękne kolory :) dzisiaj miałam fatalny dzień, rano pomalowałam paznokcie na neonowy seledyn ale zmyłam bo nie wyszły mi stemple :) wina pewnie gorszego poranka :) po południu już było lepiej :) pogoda mi nie sprzyja jest upalnie i duszno :( astma dokucza bardziej i zapachy zmywacza nie są wskazane :P ale dałam radę :) kilka fotek zrobiłam udało się nawet , pomimo palącego słońca co czasem też jest uciążliwe w robieniu fotek i wyłapaniu kolorów :P jeśli macie jakies uwagi to piszcie smiało :)







moja nowość kupiona wczoraj w biedronce za 5.50 po pomalowaniu tym topem paznokcie błyszczą pięknie :) nie rozmazał mi wzorku co też mnie mile zaskoczyło także polecam wam :) buteleczka ma 10ml więc z tą cenę jest naprawdę swietny jak będzie z nim dalej to nie wiadomo, czy nie zgęstnieje i tak dalej ale na pewno dam znać :) jak na razie pełny pozytyw konsystencja nie jest gęsta, ani za rzadka . Dziękuję Wam za uwagę i do następnego posta kochani Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz