środa, 4 maja 2016

WIOSENNIE I KWITNĄCO

Witam Was :) się stęskniłam te kilka dni :)
Dzisiaj siadłam do malowania paznokci, oczywiście bez natchnienia i humoru :( nos mam dalej na kwintę :P odchorowuję troszkę pewną sytuację życiową :( ale nie o tym dzisiaj. Dostałam ostatnio dwa lakiery od męża Golden Rose Rich Color Koralowy i Zielony :)  dziś o zieleni, a raczej takiej bardziej limonce, na żywo tak  się prezentuje jak limonka, bo na fotkach chyba bardziej jabłuszko :) hihihi.
Kolor jest na podkładzie bieli również GR, ponieważ postanowiłam go troszkę rozjaśnić, myslę że się udało, bo nie malowałam nim solo więc nie mam pojęcia jaki ma kolor bez podkładu :P.
Ale napisałam na FP że pomazałam paznokcie bo ja to osobiście nie jestem zadowolona z estetyki :P dawno stempla w łapkach nie miałam i cos mi nie szło dzisiaj :P, ale ocenę zostawiam wam, bo ja zawsze mam do siebie ale.... no cóż taka samokrytyczna jestem :P więc mało mam dziś czasu bo chciałabym zajrzeć do mego raju zieleni :) (czyli ogródka) przez choroby nie zachodziłam tam ostatnio i pewnie troszkę obrosło mi w badylka :P  Więc dzisiaj kochani krótko i zwięźle :)
Wrzucam fotki a wy komentujcie, oby nie za ostro :) :) :) trzymajcie się pa .........
 
 
 
 
 
Tutaj wszystkie lakiery jakich użyłam do zdobienia i płytka, którą swoją drogą bardzo lubię i często po nią sięgam :) drzewka co prawda już były kiedyś, ale na innym lakierze i bez kwiatuszków :) dzisiaj chciałam zrobić kwitnące drzewko wisni :) myslę że jakos to wyszło.
 
 
 

8 komentarzy: