środa, 20 stycznia 2016

FRENCH PLUS NAKLEJKI

Dzień dobry :)  dzisiaj przygotowałam dla Was post naklejkowy :) jej jak ja bardzo bałam się naklejek :) kiedyś kupiłam w naturze jedne i strasznie szybko odpadły po mimo topu i również wyblakły pod jego wpływem :P no wtedy powiedziałam koniec z naklejkami :) do wczoraj :) te naklejki, które wam dziś pokażę w zdobieniu są od Olgi dostałam je daaawnnoo dawnooo temu :P  ale pewnie tak miały odleżeć sobie robiłam do nich miliony podejść i zawsze kończyło się rozmysleniem :) ale tym razem z braku pomysłu na zdobienie wyjęłam naklejeczki drobne kwiatuszki no cudne :) powiedziałam sobie teraz albo nigdy hihi . Tak więc zrobiłam biały french z brokatową kreska i kombinowałam z kwiatkami :) wyszło bardzo ciekawie :) na początku było mi tego za dużo, ale teraz patrząc na mani widzę że nie przesadziłam fajnie wyszło :) myslę teraz nad zakupem wodnych naklejek cało-paznokciowych bo podobają mi się ogromnie :) ale pewnie muszę dorosnąć do tej decyzji :) hihi bo trochę szkoda mi kasy jak ma mi cos nie pójść :) przesyłki na allegro są droższe niż blister naklejek :) Kochani jeżeli uważacie tak jak ja na początku, że za dużo tego to piszcie :) posłucham rady każdego, to moje pierwsze podejście w ogóle do naklejek. Dzisiaj będzie krótko :) bo nie bardzo mam czas ostatnio i zmienili mi dostawcę internetu  ten nowy jest straszny :( zacina się brak sygnału i td. dopóki mi nie ustawią tego dobrze to jestem ograniczona trochę bo w każdej chwili może mi uciec zasięg :P pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia :)
 tak się prezentują robione wieczorkiem przy żarówce kilka zdjęć po kolei, takie oto cos wytworzyłam :)
 
 
 
 
 zdjęcie po niżej zrobione w swietle dziennym dzisiaj, trzymajcie się cieplutko do następnego....

3 komentarze:

  1. Ha tez ostatnio je wykorzystywalam :) ślicznie to polaczylas, teraz czas na wodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a te wodne to moja jakas zmora :) boję się ich jak nie wiem co :)

      Usuń