niedziela, 3 stycznia 2016

SYLWESTROWE MANI Z LAKIERAMI OD ESSENCE

Witam po dłuższej przerwie Świątecznej :) ale było laby :) dzisiaj przychodzę do was z pięknymi lakierami od Essence które wygrałam w ich kalendarzu Świątecznym :) po prostu perełki , jak dla mnie. Więc postaram się nie pisać tutaj za dużo dzisiaj bo mam kilka fotek i będzie więcej oglądania niż czytania :P Baza to oczywiście GR Diamond Hardener czarna buteleczka dla mnie idealna :) na bazę nałożyłam róż z essence gel powiem tak bardziej nadaje się on do french bo jrdna warstwa jest przezroczysta prawie, ale ja nałożyłam trzy warstwy i wyszedł mi pudrowy róż taki jak w buteleczce mogłabym go nawet tak zostawić, ale mi oczywiście to za mało było jak na sylwka, więc pomalowałam go drugim essence tutaj użyłam holo topu, i jak zauważycie na fotkach nie zostało to tylko tak :P jako zagorzała stemplo-maniaczka dodałam stemplowy wzorek z płytki :) a że aparat dorwałam już z wzorem to nie mam zdjęć paznokci bez stempla :( a szkoda bo efekt był nawet fajny :) pora na fotki :) :) :) oceniajcie a i sorki za różne tła ale z racji pogody latałam po całym domu z aparatem by wydobyć trochę swiatła i wyraźnych zdjęć :) 
 tak wygląda moje mani sylwestrowe :) skromne jak na mnie w tym roku, a raczej w zeszłym :P
 
 
 
 
 
tutaj na ostatnim zdjęciu są lakiery których użyłam do zdobienia stemplowałam metalicznym lakierem od Avon :) to moje kochane perełki :)  mam nadzieję że się podoba :) zostawiam was już dzisiaj i Szczęsliwego Nowego Roku kochani oby nasza pasja trwała wieki i rozwijała się z każdym rokiem :) Lakiery w dłoń Kochani :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja to muszę chyba zrobić cos z moim krytycyzmem :) bo ciągle mam wrażenie że nie są dopracowane :P

      Usuń
  2. Bardzo fajnie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za krotko trwaly te swieta :(, szalowe mani:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wiesz mi te swięta odkąd mam swoją rodzinę założoną to lecą tak szybko że nie nadążam :( i magia ich też się gdzies zgubiła :(

      Usuń