wtorek, 12 maja 2015

Piękna nagroda od Miss Sporty Polska :)

Witam was kochani miałam nie pisać posta aż do poniedziałku,ale odwołano mi wizytę u lekarza i mam chwilę czasu :) chcę pochwalić się nagrodą którą dostałam za moje wiosenne paznokcie od https://www.facebook.com/MissSportyPolska Za którą raz jeszcze bardzo dziękuję :) Jest to 5 lakierów prześlicznych i jakże urocze lustereczko wprost idealne dla mnie ponieważ ja zazwyczaj jestem osobą smutną i mam kilka kompleksów :) a jak tylko biorę je do ręki to od razu buzia rozesmiana :) dzisiaj zmalowałam nimi(i również innymi Miss Sporty lakierami ) wzór do naśladowania dla Klub Miłosniczek Pięknych Paznokci :) i oczywiście się pochwalę :) robione na szybko :) z dodatkiem neonowych ćwieków od https://www.facebook.com/pages/Paznokciowe-Lovee/651448641590897?fref=nf czyli mojej blogowej Ukochanej Przyjaciółki :) Dziękuję Olgus jak widzisz wkońcu się przydały :) długo nie wiedziałam co z nich ułożyć aż do dziś i powstał wzór do naśladowania :) Dzięki Wam jestem tutaj i rozwijam się :) Do usłyszenia Kochani <3
Zdjęcie użytkownika Ela Tkaczyk.

2 komentarze:

  1. Baaardzo się cieszę! ;) Niech służą Ci Kochana, i niech rozweselają, bo te kolorki sa idealne na dobry humorek i aktualna pogodę! ;) Dziękuję Elu za lakier <3 jestes KOCHANA!!!! :*** Całuję Cie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Kotek wszystko :) Cieszę się że już dotarł:) teraz stempluj i pokazuj :) a ja kocham neony więc będą teraz już częściej :)

      Usuń